MEMLEKETİMDE İNSAN MANZARALARI
Bir başka olur memleketimde akşamlar.!(kiği-adaklı-tunceli-yaylader-karakoçan-Bingöl-Elazığ.) Şairler şiirler yazar sevdalılar için gecenin bir sessizliğinde,Bizim gönüllülerimiz var el ele tutuşurlar, sahilere kumsallara sevgilerini , yalnızlıklarını paylaşırlar,Birileri var yol boyu yürümek ister yediklerini sindirmek için spor yapar rahatlanmak için, oturular bir parkta eş dostlarla çaylarını yudumlamak ister üzerindeki sıtresi atmak bazılarıda kahve içer yorgunluğunu gidermek ve kırk yıllık bir hatırayı canlandırmak ister, çay bahçelerimizde neşelidir, yalnızliğa ve dertlilere arkadaşlık eder geceleri...
Köy odalarımızda bambaşka havalar esiyor şehrimizin üzerinde,hasan dayı ahmet abey, hüseyın dede halil amca ali baba bunlarda köylilerimizin delikanlıları gece olunca toplanır köy odasında dertleşirler, kimi tarla bahçede kimileri şöfer kimileride esnaf sehpalar kurulur, çaylar kahveler gelir önlerine gençlerimizin tarafında hep birlikte dertleşirler saatler ilerledikçe...
Oysa ben yine sensiz ve yapa yalnızım .. güneşi batışı izlerken şehrin en yükse tepede o an sen gelirsin aklıma. kendimi sahile vurdum dalgalar gibi rüzgarın etkisi ile beraber yürümek istedim .. başladım dilimde kelimeler şiirler dökmeye .....
Sessizlik esiyor yüreğimde

her yerde seni ararım gözlerinde
bakışların bir umut ışığı oluyor sankı yüreğimde
ben yine seni çok seviyorum be güllüm...can
( Memleketimde İnsan Manzaraları başlıklı yazı istanbul79 tarafından 7/30/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.