[if !mso]>

EDEBİYAT ADINA DEV BİRLEŞME

 

4 TEMMUZ 2013 TARİHİNDE SAHİL KİTAP YAYINEVİ SAHİBİ SAVAŞ ÜNAL( ANTALYA ) WWW.EDEBİYATEVİ.COM SAHİBİ ÂDEM EFİLOĞLU (KOCAELİ) VE EĞİTİMCİ PROJE KOORDİNATÖRÜ VE WWW.EDEBİYATEVİ.COM EDİTÖRÜ RANA İSLAM DEĞİRMENCİ (ANKARA) KOCAELİ’NDE BİR ARAYA GELEREK ULUSAL VE ULUSLARARASI BOYUTTA EDEBİYAT SANAT VE KÜLTÜR ETKİNLİKLERİ ADINA BEKLENEN İHTİYAÇLARA CEVAP VERMEK AMACIYLA TOPLANTI YAPMIŞLAR, TOPLANTI SONUNDA SAHİL KİTAP VE WWW.EDEBİYATEVİ. COM’UN BİRLEŞMESİNİ GERÇEKLEŞTİRMİŞLERDİR.


1.BİRLEŞİMİN KISA ADI EDEBİYAT SAHİLİDİR.


2.BİRLEŞİMİN PROJE ORTAKLARI VE SORUMLULULARI SAHİL KİTAP SAHİBİ SAVAŞ ÜNAL WWW.EDEBİYATEVİ.COM SAHİBİ ÂDEM EFİLOĞLU VE  EĞİTİMCİ PROJE KOORDİNATÖRÜ VE WWW.EDEBİYATEVİ.COM EDİTÖRÜ RANA İSLAM DEĞİRMENCİ ‘DİR.


3.BİRLEŞİMİN AMACI ULUSAL VE ULUSLARARASI BOYUTLARDA   EDEBİYAT SANAT VE KÜLTÜR ALANINDA Kİ, GEREK GERÇEK HAYATTA, GEREKSE İNTERNET ORTAMINDA KÜLTÜREL FAALİYETLER VE ETKİLEŞİMLERİN, KİTAP YAYINI, ESER PAYLAŞIMLARI, TELİF HAKLARI, GÜVENİLİRLİK, TARAFSIZLIK, SAHİPLENİLMEK, TANITIM, ORGANİZASYON, ETKİNLİKLER, YARIŞMALAR YAPARAK YAZAR ŞAİR ARAŞTIRMACI  AKADEMİSYEN VE SANATÇILAR İÇİN İLKELİ KALİTELİ SEVİYELİ VE İSTİKRARLI BİR ORTAM SUNABİLMEKTİR.


BU  AMAÇLA EDEBİYAT SAHİLİ BİRLİKTELİĞİNDE AŞAĞIDA Kİ KARARLAR ALINMIŞ VE BİR PROGRAM DAHİLİNDE UYGULAMAYA KONULMUŞTUR.


ALINAN KARARLAR


1.YILDA BİR KEZ ÖDÜLLÜ ŞİİR YARIŞMASI DÜZENLEMEK.


2. YILDA BİR KEZ ÖDÜLLÜ ÖYKÜ YARIŞMASI DÜZENLEMEK.


3.ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI ANTOLOJİSİNİN HER YIL DÜZENLİ OLARAK DERLENMESİ DÜZENLENMESİ VE OKUYUCU İLE BULUŞMASINI SAĞLAYARAK TÜRK DÜNYASININ HIZLI VE KALİTELİ BİR ŞEKİLDE EDEBİ HABERLEŞMESİNİ SAĞLAMAK.


4.BİRLİKTE YAPILACAK OLAN BÜTÜN EDEBİYAT ETKİNLİKLERİNİ ORTAK AMAÇ DOĞRULTUSUNDA TANITIM VE ORGANİZASYONLARINI ORTAK PROJE İLE DUYURMAK VE BELİRLENEN YER VE ZAMANLARDA ORGANİZASYONLARI TERTİP ETMEK VE DÜZENLEMEK.


5.TÜRKİYE VE TÜRK DÜNYASINDA Kİ YAZARLARIN KİTAPLARININ EN İYİ VE EN UYGUN ŞEKİLDE BASILMASI, TANITILMASINI, DAĞITILMASI VE OKUYUCUYA ULAŞTIRILMASINI SAĞLAMAK.


6.ORTAYA ÇIKAN ESERLERİ YAPILAN VE YAPILACAK ETKİNLİKLERİ WWW.EDEBİYATEVİ.COM VE ANTALYA SANAT DERGİLERİNDE YAYINLAMAK.


7.EDEBİYATA GÖNÜL VEREN ŞAİR VE YAZARLARIMIZDA AİDİYET DUYGUSUNU GELİŞTİRMEK, BİR AİLE ORTAMI OLUŞTURURAK YAZAR VE ŞAİRLERİMİZİN KAYNAŞMASINI SAĞLAMAK VE BU TÜR ETKİNLİKLERLE YAZARLARIMIZI TOPLUMA TANITMAK. BUNUN İÇİN TÜRKİYENİN DEĞİŞİK İLLERİNDE VE YERİ GELDİĞİNDE YURTIŞINDA (ÖZELLİKLE TÜRK DÜNYASINDA) YAZAR ŞAİR BİRLİKLERİ VEYA PLATFORMLARI İLE ETKİNLİKLER DÜZENLEMEK.


8.YAZAR VE ŞAİRLERİMİZİ DAĞINIK, NE OLDUĞU BELİRSİZ EDEBİYAT SİTELERİNDEN ARINDIRARAK AMACI SADECE EDEBİYAT OLAN KALİTELİ, SEVİYELİ, İLKELİ VE GÜVENİLİR BİR EDEBİYAT SİTESİNDE BİR ARAYA GETİREREK FARKINDALIK VE BİRLİKTELİK OLUŞTURMAK.


9.YUKARIDA ALINAN KARARLARA İSTİNADEN İLAVE YENİ VE GENİŞLETİLMİŞ KARARLAR ALINABİLİR BU KARARLAR YERİ VE ZAMANI GELDİĞİNDE EDEBİYAT DÜNYASIYLA PAYLAŞILACAKTIR.

 

 

SAVAŞ ÜNAL                              ÂDEM EFİLOĞLU                       RANA İSLAM DEĞİRMENCİ

SAHİL KİTAP SAHİBİ       WWW.EDEBİYATEVİ.COM SAHİBİ        WWW.EDEBİYATEVİ.COM EDİTÖRÜ

   İMZALIDIR                                      İMZALIDIR                                              İMZALIDIR

 

                                     

( Edebiyat Adına Dev Birleşme başlıklı yazı AdemEFİLOĞLU tarafından 7/6/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.