1 İçimizdeki Çocukla Büyüseydik Keşke
 
İÇİMİZDEKİ ÇOCUKLA BÜYÜSEYDİK KEŞKE //

 

“Birgün, köylüler yağmur duasına çıkmaya karar verdiler,

 Duaya, içlerinden sadece bir çocuk şemsiyesiyle geldi “…     (alıntı)

 --------------------------------

 Neden?

1-      Çocuk inanacak kadar saf, temiz ve samimi olduğundan şemsiyesi ile geldi, yani, yağmur yağacaktı, buna inanıyordu.

2-      Köylüler ise bu işin kesinlikle olmayacağına, yağmurun yağmayacağına inandıklarından  şemsiyesiz gelmişlerdi.

Sonuç;

Duadan sonra bardaktan boşanırcasına yağan yağmur altında ıslanmayan tek kişi şemsiyeli çocuk oldu !

 

İnsan, çocukluktan çıkıp yaşlandıkça saflığını, samimiyetini ve inançlarını yitirerek yaşlanıyor.

İnsan inancını yitirirken özünü de kaybediyor sanki.

 

Yaşlandıkça çocukluğumuzu özlememiz boşuna değilmiş demek ki !
 
 
 

 

*muzaffer yıldırım

( İçimizdeki Çocukla Büyüseydik Keşke başlıklı yazı Muzaffer 45 tarafından 29.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.