Kuytu bir yeri olmalı insanın, boğucu kalabalığın arasından kaçıp saklanabileceği, tüm sırlarını saklayabileceği, vicdanıyla baş başa kalarak kendi ile konuşabileceği...

Derin bir yeri olmalı insanın! Kimsenin göremeyeceği.

Öyle bir yer olmalı ki; çektiği tüm acılarını, gözyaşlarını ve hatta mutluluklarını gömebileceği ve hiç kimsenin bilmeyeceği bir yerden bahsediyorum.

Bir yanına maviden çalma yeşillerini, diğer yanına zifiri karanlık nefretlerini saklayabilmeli...

En güvenilir bir dost gibi kuytu bir yeri olmalı insanın;

Paylaşabileceği, kendine bile açamadığı sırlarını ona açabileceği...

Yanan yüreğine sağanak yağmurlarla yağan, üşüyorum dediğinden, karamsar gecelerine güneşi doğdurabilen, kuytu bir yeri olmalı insanın.

Öyle bir yer olmalı ki;

Sen gelmeden ‘'Hoş geldin''diyebileceği...

Bir çocuğun annesi, yâda şairin kâğıt ve kalemi gibi 

Kuytu bir yeri olmalı insanın,

Gözyaşlarını silebileceği... 


Mustafa Hebip 
( Kuytu Bir Yeri Olmalı İnsanın başlıklı yazı mustafa-hebi tarafından 28.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.