[if gte mso 9]>


 

*****Lodosun söz hakkı olmadığı bir mekânda Karayel zulmet doğurur.(2013)


 

***Öyle hatlarımız var ki her yöne açık ama Allah’a kapalı. (2013)


 

*****Zihnini süsleyen ziyâlar yüreğindeki cevherden beslenmiyorsa güneşini kaybetmiş aya benzersin.(2013)


 

*****Putunun sunduğu esrâr ile gerçeklerden uzaklaşanlar uyandıklarında çevrelerinde gördükleri âteşle kendilerine gelirler ama nâfile… (2013)


 

*****Besteler hüznü özlemese de güfteler hüzünsüz yaşayamaz. (2013)


 

*****Kekremsi nazârlardan boğulan makinenin istimi gelmeyince hayat vapuru yerinde sayar. (2013)


 

*****Bağımsızlığınızın derecesi şeytânla olan münâsebetinize bağlıdır:Ona dost olanlar köle;ona düşman olanlar özgür olur. (2013)


 

*****Kusursuz bir uyumla işleyen evren saatini durdurmaya çalışıp farklı mücevherlerle süslü saatler yapmayı düşünmekle başladı yalnızlık…(2013)


 

*****Makama- mevkîye “abayı yakanların” vicdânlarında kan kaybı olur. (2013)


 

*****Mekân aynasında rûhunu göremeyen insan ,zaman aynasında  cismini görür.Ve ağlayarak ölür.(2013)


 

 

Dursun Tiftik

( Yansımalar-4 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 28.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.