Nisan Yağmuru

Bugün 10  nisan hava ışıl ışıl gök mavi,güneş tam tepede bana gülümsüyor,kuşlar hergün ki gibi ötüşüyor,böcekler vızıldıyor..... 
Ağaçlar yemyeşil,çiçekler açmış çağlayan sullarda cayır cayır bir bahar şarkısını yazıyorlar.. 

_Onlar bu ilkbahar şarkısını söyler,bense yaşarım, 

seviyorum ben güzü,baharı, yazı,kışı...Seni sesini yüreğimdeki masum kızgınlığını...Anlasana hasretim sana..Gel sevgili seni bekliyor bu yaz çıkışı.. 

Evet geliyorum! Bir anda belli ettin kendini,güneşin üzerine,:ben geldim diyen kara bulutlarını örtün,sonra kurak sıcaklığa ıslık çalan rüzgârla merhaba dedin,birazdan da gökgörültüsüyle,şimşeklerle beraber damla damla serptin,işte geldin,ey yaz yağmuru... 

-Damlaların fazlaştığı anda toprak kokusunu senin gelmenin sevinci ile duyuyorum..Ama ben o anda senden kaçıyorum,seni sevmeme rağmen sırılsıklam olmak istemiyorum...

-Neden mi? 
Nedeni bende gizli kalsın..
Neyse geçelim dene olsa sen bilirsin,gerçek şu ki! seni şimdi pencere önünde seyrediyorum..Yağmur damlalarının serpmiş,az sonra da buharlanacak ama parmaklarımı dokundurup önce adımı sonra,beraberliğimiz burda bitmesin,,biliyorum gideceksin hatta gidiyorsun,şunu da unutma bir daha ki gelişine damlaların yere vuracak olsa bile şiddetine de aşığım,yeter ki gel.. 

-Ama sen hep yaz yağmurları kadar berrak,doğal ve güzel kal...Beni de unutma. 
Rahmetini üstümüzden eksik etme Allah'ım...
Fatma Alageyik..
( Nisan Yağmuru başlıklı yazı Fatma Bacı tarafından 8.04.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.