1 Yansımalar-2
[if gte mso 9]> Normal 0 21 false false false TR X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

YANSIMALAR-2

 

 

***Cahiller zevk ü sefâ içinde müzeyyen bir hayât( ! ) sürerken dehâlar sâde bir biçimde ızdırap çekerler.(2012)

 

 

***Kovanlıkta kalmakla adam olunmuyor.Hicret etmeyi de bilmek lâzım.(2012)

 

 

***Sızılar ikiye ayrılır:1-Cennete azık olanlar 2-Cehenneme kazık olanlar (2012)

 

 

***Hilâlin değerini bilmeyenler dolunay mevsimine erişemezler.(2012)

 

 

***Utangaç bir karanlık şirretsi bir aydınlıktan hayırlıdır.(2012)

 

 

***İntizâr kasırgasına tutulan limanın koordinat sistemi yamuktur.(2012)

 

 

***Kevserin kamersi zerresiyle Leylâ mekâna sultân olur.(2012)

 

 

***Kararmış yüreklerin özürlü(!) çocukları koskoca ömrümüzü bir ân etti.(2012)

 

 

***Acı karşısında kararsızlık yaşayan insânlar yıllar geçtikçe güçleşen sınavlardan zayıf not alırlar.(2012)

 

 

***Değerin değeri ortadan kaybolursa insânın fiyatı ortaya çıkar.(2012)

 

 

 

Dursun TİFTİK

 

 

 

 

 

( Yansımalar-2 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 6.03.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.