.

Ey kurban olduğum yar
Haşin ve celali bak ama yeter ki,kaşlarını yay gibi çatma!
Gönlümde sevda ateşini yak ama yeter ki, firağını gönlüme katma.
Ey Kurban olduğum yar,
Muhacir et gurbet ellerine ama yeter ki,ayrılık acısını sen tatma!
Saçım sakalım olsun ak ama yeter ki,sevda döşeğinde bensiz yatma.

Ey Kurban olduğum yar,
Namertlerin köprülerinden geçirt ama yeter ki,bırakma beni sevdansız!
En etkili ağıları içirt ama yeter ki,olma bana karşı vefasız.
Ey Kurban olduğum yar,
En manidar sevda kitaplarını okut ama yeter ki, sorma anafikrini!
Arı ol, kon aşkın çiçeklerine, yap balını ama yeter ki,terk etme aşkın zikrini!

Ey Kurban olduğum yar,
Irgat et beni çalıştır ama yeter ki,kulaklarımda çınlasın kadife sesin!
Parangalar vurulsun elime ayağıma ama yeter ki,gül koksun nefesin.
Ey Kurban olduğum yar,
Şirin uykulara hasret kalayım ama yeter ki,elin elimde olsun!
Boz bulanık sulara dalayım ama yeter ki,gönlüm aşkınla dolsun.

Ey Kurban olduğum yar,
Aşığın olayım Ferhat misali deleyim dağları ama yeter ki,sonunda visal olsun.
Sevdanın meşakkatli yolarında yolcu olayım ama yeter ki, gönlüm aşkınla dolsun.
Ey Kurban olduğum yar,
Çek aşkın yayını sevda okuyla vur beni ama yeter ki,sevdiğini bileyim beni,
Aşkın dilencisi olayım sevdaların meclisinde ama yeter ki,kader gönül defterimden silmesin seni.

Ey Kurban olduğum yar,
Kabuslu uzun geceler arkadaşım olsun ama yeter ki gamzeli yanaklı nur cemalini temaşa edeyim.
Yanan bağrımın susuzluğunu kurtlu sarnıç sularıyla gidereyim ama yeter ki,gülücüklerinin devam ettiğini göreyim.
Ey Kurban olduğum yar,
Sevda mektebinde ben öğrenci sen muallim ol ama yeter ki,aşkın dersinden bırakma beni ikmale.
Sevda dağlarının doruğunda en yanık naraları attır bana ama yeter ki,dillere destan aşkımız ersin kemale.


23/Aralık/2012

.


( Ey Kurban Olduğum Yar başlıklı yazı sadeceo tarafından 22.02.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.