TERÖRE KARŞI BİRLİK SAĞLANMALIDIR!

 

Teröre karşı en büyük caydırıcı kuvvet; teröre karşı büyük çoğunluğun birleşmesidir. Terörün ne insafla, ne İslâmla, ne de insanlıkla bir ilgisi yoktur. İslam olan, insan olan, insaflı olan, hem teröre bulaşmaz hem de terörü lanetler. Terör ve terörist, modern insanlığın yüz karasıdır. Medeniyetle, eğitimle, ilimle bağdaşmaz. Çağdaş insan, kültürlü insan, merhametli insan, terör belasına, bir şekilde mutlaka reaksiyon göstermelidir. Terör, bir bataklıktır. Bu bataklık kurutulmadıkça en büyük tehlikedir. Teröre karşı birleşiniz ey insanlık. Teröristler bile birbirlerinin yardımcısıdır, siz insan olarak, Müslüman olarak, terörden rahatsızlık duyanlar olarak birlik ve beraberlikle teröre karşı bileşmezseniz, size nasıl insan denebilir? İnsanlığın kazanması, medeniyetin kazanması, milletimizin kazanması için sen - ben, o - bu, siz - biz demeden ortak düşmana karşı organizeli bir birlik sağlanmalıdır!

 

Fikri HAKLI

( Teröre Karşı Birlik Sağlanmalıdır! başlıklı yazı Fikri HAKLI tarafından 1/24/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.