Zaman nasılda çabuk geçiyor. Daha dün gibi hatırlıyorum doğduğu günü. Şimdi 19 yaşına gelmiş ve başka bir şehirde üniversite de okuyacak. Çok karmaşık bir duygu sevinç, hüzün, korku hepisi iç içe girmiş durumda. İlk defa evden ayrı kalacak, biz ilk defa böyle uzun süre ayrı kalacağız. Annesi ile ben Sınavı kazandığını öğrendiğimiz günden bu yana sevinsek mi üzülsek mi bilemedik. Ne zor şeymiş bu ayrılık. Bizlerde öğrencilik yaptık, gurbette kaldık fakat bu başka bir şey sanki. Daha gitmeden sancısı tuttu, uykularımız kaçtı. Gelip geçerken odasına giriyorum yatağına bakıyorum 1 ay sonra burası boş olacak diyorum yüreğim yanıyor. Fakat böyle de olmak zorunda alışmaktan başka yapacak bir şey yok… İyiki yanımızda daha iki tane minik kuşumuz var. Rabbim tek evladı olup ta ayrı olanlara sabırlar versin… Yavrumda daha ne olup bittiğinin farkında değil, kazanma sevinci içerisinde. Biz daha gitmeden anladık, O gittiği zaman olayın farkına varacak, inşallah fazla etkilenmez tek dileğimiz bu.Ağlayacağız yokluğuna, alışacağız ayrılığına, yaşadığını bilmek ve bir gün inşallah sağ salim döneceğini bilmekle avunacağız….Rabbim cümlemizin çocuklarına emeklerinin karşılığını versin, ve cümlesini iyilerle karşılaştırsın inşallah…Gecenin bu vaktinde bunları paylaşmak istedim siz yazı dostları ile…saygı ve sevgilerimle..

27,08,2009 saat:01:35
Hicabi ÇALIŞKAN
( Yandı Gönlüm başlıklı yazı HİCABİ tarafından 27.08.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.