İstanbul Güngören Haznedar Abti İpekçi İlkokulunda okuttuğum, 29 yıldır hiç görmediğim öğrencilerimden Seda Durmaz, İnternetten beni bulmuş ileti gönderdi. Çok mutlu oldum fakat, Ben Sedaları karıştırdığım için önce çıkartamadım. Bendeki sınıf fotoğrafını  ona gönderdim, kendini işaretleyip yeni fotoğrafınıda gönderdi. Ben de memnuniyetimi ona Akrostiş bir şiir yazarak ifade etmeye çalıştım. Seda sol üst başta işaretli olan kız.
                                                             SEDA DURMAZ ULU.
                                                     Seda seni Allah nazardan korusun,
                                                    Elin avucun daima kısmetle dolsun.
                                                  Darda kalma, yokluk nedir hiç görme,
                                              Alnın açık başın dik olsun, dolduruşa gelme. 
 
                                              Daima saygılı, küçükleri ve çocukları sever,
                                              Uğura ve maneviyata gereğince verir değer.
                                              Rahat ve huzurlu bir hayat yaşamayı yeğler,
                                              Mümkünse lâfını esirgemez, doğruyu söyler.
                                              Aldırmaz boş şeylere, daima iyiden yanadır,
                                              Zamanın değerini bilir, israf etmek haramdır.
 
                                             Uğurlu ve hayırlı işler heran nasibimiz olsun,
                                              Lâyığı şekilde her işte, bahtımız açık kalsın,
                                            Uzun, sağlıklı ve mutlu yıllar hep bizlerin olsun.
 
                                                        01.Ocak.2013 Hacı Raif Aydın.
( Seda Durmaz Ulu. başlıklı yazı HACI tarafından 1.01.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.