Ne mi düşünüyorum!

Seksen dokuz yıl öncesini düşünüyorum. Yurdumun düşman tarafından işgal edilişini, bu işgale sebep olanları işgalcilere kucak açan hainleri.

Ve bu çirkin istilaya dur diyerek kurtuluş mücadelesi veren kahraman milletimin şehitlerini, gazilerini. Gelibolu’yu, İzmir'i Gaziantep'i, Sivas'ı, Samsun'u ve vatanımın her köşesinde canını feda eden Türk milletini ve bu milletin ulu önderi Atatürk'ü. Onun silah arkadaşlarını, İsmet İnönü, Kazım KARABEKİR, Fevzi ÇAKMAK, Ali Fuat CEBESOY ve şu an ismini hatırlayamadığım diğer kumandanları. Yüreğinde vatan aşkı olan o muhteşem orduyu daima düşünüyor, minnetle anıyorum...

Düşünüyorum, çünkü onlar sayesinde varım, bu gün hür isem, bayrağım başımda dalgalanıyorsa, anam babam belli, milli kimliğim Türk, dinim İslam ise bunu kahraman atalarıma borçluyum. Onlar sayesinde ve kurdukları Cumhuriyet düzeninde şimdiye kadar ülkemde hür yaşadım. Başta Atatürk olmak üzere bütün kahraman şehit ve gazi atalarıma andım, yeminim olsun ki; Cumhuriyet ilelebet payidar kalacak, bu millet atalarını asla unutmayacaktır. 

Sizler Allah'ın kutsadığı ebedi cennet ehli şehitlerimiz, kahraman ecdadımız huzur içinde uyuyun, ruhunuz şad olsun. Emanetinize biz yaşadıkça sahip çıkacağız! 
İnanıyorum, bizden sonraki nesillerde bu kutlu emaneti aynı sevgi ve şevkle koruyacaktır.

Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ve silah arkadaşlarını bir kez daha minnet ve şükranla anıyorum.

29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMI TÜM ULUSUMA KUTLU OLSUN 

Ş.AYDOĞAN / GÜLCENAZ YALOVA / 29 EKİM 2012
( Cumhuriyet Kutludur başlıklı yazı Şükran Aydoğan tarafından 29.10.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.