2003 Yılından beri gökte arayıp, yerde bulduğum, bulupta çok mutlu olduğum. Yeğenim dediğim Saadettin Güngör, benim yazdığım şiir ve yazılarımla, şiirlerle yazdığım Hac Rehberi kitapçığımı kendisine ait http://saadettingungor.bz.tc.yazilar/htm sitesinde sizden gelenler ve E-kitap bölümlerinde, www.polatlitoydemirkoyu.com. da, sizden gelenler Saadettin Güngör - Hacı Raif Aydın şiir ve yazıları. Toydemirde Tepeç bölümünde yayınladı. Böylece benim çok sayıda bir okuyucu kitlesiyle buluşmama vesile olmuştur. Kendisine teşekkür ederim. Bir gün bana bir e-mail atarak Ağabey birçok şiirler yazıyorsun, bir şiirde bana yazarmısın dedi. Bende bu istek üzerine onu kıramazdım. Saadettin Güngör hakkında duygu ve görüşlerimi aşağıdaki şiirimde ifade etmeye gayret gösterdim. Başarabildimse ne mutlu bana. Sevgilerimle.
                                                             SAADETTİN GÜNGÖR.
                                         Seni Allah'ım öyle özene, bezene ne güzel yaratmış,
                                         Akıl, fizik ve tüm güzellikleri, hep bir araya toplamış.
                                         Aldanma yalan dünya'nın, yaldızlı boş güzelliklerine, 
                                         Daima haline şüküret, sevinmelisin ahlâkî güzelliğine.
                                         Elbet insan beşerdir şaşabilir, yanılmayan tek Allah'tır, 
                                         Tabii ki amacımız, O'na imanlı ve iyi bir kul olmaktır.
                                         Türklüğünle gurur duy ki! Dünya bizleri çok iyi tanıyor,
                                          İmanlı bir Millet'iz, Tarihte şan ve şöhretimiz biliniyor,
                                         Ne güzel bir yurdumuz var, Bayrağımız hep dalgalanıyor.
 
                                         Güzel, çirkin demeden, herkesi kardeşin gibi sevmelisin,
                                         Ülken için çalışıp, yeri geldiğinde canını bile vermelisin.
                                         Neden olmasın bu saydığım özellikler, sende fazlasıyla var,
                                         Gönlün zegindir, mesleğinde dürüstlere hep bereket yağar.
                                         Ölümlü dünya hayatı üç gündür, dün geçti. Bugün ve yarındır,
                                         Raif Aydın sana, bugünü iyi yaşa der, yarının na olacağı sırdır.
                                                                
                                                               25,Temmuz.2008 Şarköy. HACI.  
( Saadettin Güngör. başlıklı yazı HACI tarafından 8.07.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.