Günümüz kadınları niçin örtünüyoruz ? Sorularını kendilerine sormalılar. Niçin mi örtünmeniz lazım ? Çünkü Yüce rabbimiz bize haramlardan korunmamız için emir ve tavsiyelerde bulunuyor. Biz Müslümanlarda Allah'ın emirlerine uyup onun hoşnut olacağı işlerde bulunmalıyız. Bu nedenle örtülerinizin gerçekten tesettürün şartlarını taşıyıp taşımadığına dikkat etmelisiniz. Peygamber efendimiz bu konu hakkında şöyle bahsetmektedir : "Ümmetimin son dönemlerinde hanımlar giyinik üryandır.(giyinik çıplaktır), başları üzerinde arık deve hörgücü gibisi vardır. Onlara lanet edin. Zira onlar lanet olunmuşlardır". (Ahmet b.hambel- müsned nr.6786)  Günümüzde modern giyim diye tesettürün kullanımı, anlamı dışına çıkıp, güzel görünmek için ve gösteriş için kullanılmaktadır.  Bayan kardeşlerimiz biran evvel kendilerine ben niçim tesettür takıyorum,niçin örtünüyorum diye sormalı; bu konuyu gizden geçirmeli ve eksiği varsa düzeltmeye çalışmalı yoksa bile bu hususlara dikkat etmelidir.
( Niçin Örtündün başlıklı yazı FatihGürdal tarafından 29.03.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.