Bilinmeyene üflerken medyum nefesini

Madam Siruş

 Ermeni kızı Aline’nin boynunda ellerim

 

Hükme bağlanmış suçlarımdandır;

Ahşabı karaya çalan meczup evin

Şakakları çökmüş kilerinde

İşlediğim güdümlü cinayet!

 

Ermeni mahallesinde Beykoz’un

On çeşmeli sebil gözlerden

Kana kana içtiğiniz kaynağı belirsiz su

Gözyaşlarım!

 

.

.

.

 

Doğduğum toprağın

Genleri kaynaklı mıdır bilinmez

Tasviri mümkünsüz bir gariplik var

Cismim mahreminde

Kim bilir

Belki de bu yüzden

Aykırı dizeler oldum girdiğim hayatlara

Uyaksız bir gücün dölü

Uyaksız bir yaratılmışlık

 

İlkin

Güvercin beslediğim damlardaki

Komşu teyzeler fark etti garipliğimi

 Sonraları anladım

Ne de iğretiymiş

Anne şefkatli şehvetleri!

 

 

Gençlere hayat dersi veren şoför Ahmet’i

Çamlık tenhasında

Kepçe Cemal ile öpüşürken yakaladım sonra

Yaralı ayı hüznü yayılırken kılcallarıma

Ana avrat sövdüm Kepçe Cemal’in sülalesine

Sık sık

Kuş avlamaya giderdik biz çamlığa…

 

.

.

.

 

Anı defterim bile sakıncalı yayın…

 

Apar topar yolculuklarda

Ay ışığına endeks molalı hayatlara

Servis veren işletmelere benzer sevdalarım

 

Ben acının tutku erekte eden

Keder harmanıyım!

 

Ezberleyip unuttuğum

Nice ıslık ezgisi rüyalarımda…

 

Bu yüzdendir zamansız uyku terklerim

Yastığımın altındadır tüy kalemim

Döşeğim;

Doldukça yıkadığım karalama defterim

 

Ah o

Kılcallarımda gezinen

Yaralı ayı hüznü

…!

Ürkek bedenlere ciddi tehdit

 

Ölüm korkulu her çıplak bedene

Koşulsuz teslimiyettir

Ellerimin tatminkar hoyratlığı

 

Ve Kırıldığında

Çıplak bedenlerin ışığı prizmamda

Sevgisiz vadilerde aşk arayan

Akbabadır gözlerim

 

 

Yine aynı şeyi yapıyorum!

 

 

Her elime alışım kalemi

Detaylı bir Curriculum vitae bana dair…

 

Tanı istiyorum bendeki adamı

Tanı ki

Melodim her çalınışında gitarında

İşlevselliği kalem tutmaya da yarayan

Entellektüel  parmaklarına

Ayı dişinden pena olayım…

 

NOT

Curriculum Vitae = CV. (Özgeçmiş-Yaşam öyküsü)

( Aşka Gözdağı Poetik İtiraflar … başlıklı yazı Y.KIZILTAN tarafından 27.02.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu