Kış’ın hava şartları öyle zor oluyorki bazen ;her şeyi hâliyle îster istemez etkiliyor
Bu sabah ilçemiz'in güzide yerlerinde bulunmaktaydım...
Sabah’ın erken saatleri yer gök fırtına ve kar'la gelen tipiden geçilmiyordu..
Bir yandan işyerimin sular bir neden den dolayı kesilmiş;ardından Elektriklerde fırtınanın etkisi ile elektrik direklerindeki tellerin fırtınadan sallanıp bişrbirlerine aşırı temastan işyrimin elektriğinin kesilmesine yol açmıştı..
Ama biz nedenini bilmiyorduk bu olumsuzlukların sonunda araştırmak için dışarı çıkmak mecburiyetinde kaldık..
Daha sonra çıktık...Birde ne görelim kapımızın yakınında küçük bir serçe kuşu..
Sanki cansız kalmış gibi duruyordu.!...
Adeta uzaktann gören onu ölü bir kuş sanırdı...
Yaklaştım ynına yavaşça kuş'u ürkütmeyim diye ,düşündüğümde oldu kuşun ürkmeye bile dermanı kalmamıştı...Zavllı kuş bir yardım eli bekliyordu..bilmem kaç sattır dışarda Yuvasından uzakta kışın soğuğunda kalmıştı...
Neyse kuşun yanına vardım usulca kuşu önce besmele çekerek tutmaya çalıştım..ve tuttum

Onu bir mukava kutusuna aldım ...biraz dedim işyerimde ısınsın sonra onu salarım diye düşünmüştüm...
Epey bir zamann geçti aradan kuş canlanmış ve hareket etmişti..Ama bizim hiç farkımızda değildi..zaten kuş halsiz diye pek mukavvanın üzerini iyice kapatmamıştım..ben dışarlara bakarken birde baktım işyerimin içinde kuş bir o yana uçuyor bir bu yana..her yer cam la kaplı olduğu için camların cam olduğunu kuş bilmiyordu ..zaten bilmesinede imkan yoktu’ki...neyse’ki resteorantımızdaki bir beyefendi kuşu tuttu ve bana verdi ..yİne onu alıp kutuya koydum...
Bir süre sonra işlerimi hallettikten sonra ..kuşun yanına vardım ..bir kaç poz resim alayım dedim..ve’de aldım...cep telefonum elimde bir yandan'da kuşu ’un kutusunu resim çekeyim diye benden tarafa çeviriyordum, bazende bana bakıyor'du sanki  minik serçenin mutluluğu gözlerinden okunuyordu...birde
baktım kuş pırrrr diye cik cik sesleri arasında mukavva kutusunun içinden uçtu gittii..
Belkide cik cik sesleri ile bana veda etmişti..
. Belkide teşekkür etmişri..
Bu sabah kuşun o çaresizliği ve hiç beni yabancı bilmeden bana dost olarak
yakınlığını gösterip ,iyileştikten sonra gökyüzüne doğru cik cik sesleri ile uçuşu en güzel hatıra olarak anılarıma eklenmesi en güzel bir hatıra olmuştur..
Belli’ki kuşlarda biliyor insanların çaresizlik zamanlarında yardımcı olacagını....
M.ali ünsal..

NOT:seçenin resimi var telefonumda bir türlü bulututtan atamadım ..çümkü yanlışlıkla telefon hafızasına kayıd edilmiş..kart hafızasına kayıd edilmemiş...kayıt edilmiş olsaydı şimdiki resim gerçek resim olacaktı....

saygılarımla..
( Minik Serçenin Mutluluğu.. başlıklı yazı M.Ali Ünsal tarafından 18.02.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.