...


Murat … murat … murat …

Muradımı mı sorarsınız? Muradım beni yakan ateş ile hesaplaşmadır. Ya o beni yakıp kül edecek ya da ben ateşi yakıp kül edeceğim. Yani öyle de böyle de beraber yanıp kavrulacağız.

Allah’ın emridir zaten…

Adem Babamızı yaratırken çamuru pişirip yakmadı mı ?

Bizim yaratılışımızda var yanmak…

Âşık olur yanarsın…

Aşkını bulamazsın yanarsın…

Aşkına kavuşursun yanarsın…

Aşkınla yanarsın…

Dünya da elde edemediklerine yanarsın…

Cehennemde yaptıklarından dolayı yanarsın…

Cennette kavuştuklarınla yanarsın…

Yanar … yanar … yanarsın…

Alnımıza ateş çubukları ile yazılmış “YANMAK”…

Yazgımıza yanarak başlarız, maalesef yanarak bitiremiyoruz… Halen yanmaya ve sonsuza denk yanmaya devam ediyoruz…

İnsanoğlunun kalbi yanar,

Yüreği yanar,

Eli yanar,

Bağrı yanar,

Ciğeri yanar,

Hayatı yanar,

Gelmişi yanar,

Geçmişi yanar…

Benimde yüreğim yanar…

Bilmediğim bir duygu ile yanıyorum. Kırlangıcı gezerken menekşeler beni ateşlemişti. O günden beri yüreğim yanar. Erciyes’in karı söndüremedi. Kar bastıkça yüreğime, üstüne odun atmış gibi cayır cayır yanmayı katlıyor…


...

Vuslat- Mor

(Ali Özdemir)


(İLAHİ AŞKIM "mormenekşem" adlı roman dosyamdan alıntı...)

 

( İlahi Aşkım - Mormenekşem - 1 - başlıklı yazı Ali Özdemir tarafından 6.01.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.