Medya tekzip merkezi her üç ay da düzenli olarak basında yapılan yalan haberlerin istatistik bilgilerini veriyor.
 
Bu konular benim özel merakım.Gazetelerin trajı kadar  bu konularda ilgimi çeker.
 
Mutlaka sizlerden de bu konularla ilgilenen olcaktır.Bu konuları paylaşmak için sayfama alıntıladım.Umarım faydalı olur.
 
Bütün medyanın kendince taraf olduğu şu günlerde objektif haber ve yorumların beklentisi içindeyiz.
 
Umarım birgün iktidarların baskısından uzak,iktidar ve muhalefeti dengelemiş,bagımsız yorum ve analizlerin yer aldığı özlenen ,okunan gazetelerimiz olur.

TEKZİP ŞAMPİYONLARI: Milliyet, Cumhuriyet, Hürriyet, Sabah, HaberTürk
Gazeteleri düzenli tarayarak elde edilen verilere göre; Milliyet, Cumhuriyet, Hürriyet, Sabah, HaberTürk gazeteleri en çok tekzip, yalanlanmış haber ve düzeltme yayınlayan gazeteler oldu.
 
Elde edilen verilere göre çıkan tablo şu şekilde;
Milliyet (3 Cevap ve Düzeltme, 4 Yalanlanmış Haber, 17 Düzeltme….
Cumhuriyet (2 Cevap ve Düzeltme, 1 Yalanlanmış Haber, 19 Düzeltme….
Hürriyet (1 Cevap ve Düzeltme, 4 Yalanlanmış Haber, 14 Düzeltme…
Sabah (4 Cevap ve Düzeltme, 4 Yalanlanmış Haber, 8 Düzeltme….
HaberTürk (6 Cevap ve Düzeltme, 3 Yalanlanmış Haber, 6 Düzeltme…
İşte Tekzip Merkezi'nin çıkarttığı rapor:
01.06.2011 - 01.09.2011
 
www.medyatekzip.com
 
( Medya Tekzip Merkezi Raporu başlıklı yazı M.Filizman tarafından 16.09.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.