Sevdası sineye çekilmiş,göz yumulmuş ve ateşiyle ancak kendini yakabilen aşıklar adına yazıyorum bu yazıyı...
 
Sürç-i lisan eder isem,yaşıma binaen affola !
 
Hangi sözcüklerle silinirsin kalbimden , hangi cümlenin kaçıncı kelimesi kâfi gelir gidişine cevaben ? Bilmiyorum.Yokluk ancak varlığın aynasında parıldar bilirim.Bilmenin ağır sorumluluğu altında ne isyan ne de sitem edebiliyorum gözlerimden kayıp gidişine.Belki diyorum, cümlelerimde görürsün suret-i halimi.Öyle anlarsın sevdamın perişanlığını.Nefes alıyorsun elimde olsa aldığım nefesi de senin önüne sereceğimi bilmeden.Nefes veriyorsun bir camı buğulandırırcasına ve dahası bensiz olduğundan bihaber yaşıyorsun.Seni sende değil kendimde görüyorum.O denli benimsin.O kadar bencilim ben seni severken.
 
Aynamın ardındaki sırsın sen,yokluğun işlevini kaybettirir baktığım her şeyde.Yoksan yokum.Hayali bir ruhum.Çöldeyim ; susuzum.Sözlerin bana Yusuf,gözlerin Züleyha.Düşüncelerim çağıldayan bir şelale..Sefam sana feda.Senin cefan benim hakkım.Gözyaşlarım uğruna dizim dizim dizilen inci taneleri.Çarmıha gerilen İsa kadar Tanrı'yım bakışlarının gölgesinde.O derece uluyum gözlerinin miratında...
 
Çok da bir şey istememiştim senden oysa.Ayrı da olsak en azından birlikte oturabilseydik yalnızlığın rıhtımında.Madem bana bakmadın,bakmıyorsun ; başkalarına da bakmasaydın benim sana baktığım gözle.Terlemeseydi ellerinin ayaları başkasının ellerinde.Titremeseydi bacakların öznesi 'ben' olmayan bir aşkın randevusunda...
 
Her türlü teselli cümlesi içi boş yankılanıyor kulağımda.Katlanamıyorum seni iyi anmayan insanlara.Kanım donuyor,canım yanıyor.Ben hevesle seni anlatırken sözlerimin boş yansımalarını görüyorum karşımda.Bazen acıyorum onlara,lügatlerinde aşk yok dahası biliyorum ki aşkın lügatinde de adları yok.Biçare onlar.İçi senle dolu olmayan herkes zavallı.Oysa benim içim sana amade,yoluna yolcu.İçim sana dilenci !
 
Sözlerin kulağımda hala taptaze.Nasıl bir hayalsin ki yokluğun dahi rahat bırakmıyor beni.Gözlerin hala anılarımı aydınlatıyor,ısıtıyor...Şikayetçi değilim elbet bağrımda kanayan yaramdan.Yalnız ;
 
Tanrı tutmalıydı ellerimi,
ellerin ellerimden ayrılırken...
 
 
17-02-2011
 
( Aşk Adına,aşık Adına başlıklı yazı sena-dede tarafından 18.02.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.