Sanki komedi oynanıyor. Hangi silâhlar? Türkiye’de adı belli bir vak’a var: Terör ve teröristler. Terör yanlıları TSK’nin silâh bırakmasını telkin ile teminle meşguller. Kime karşı silâh bırakacak TSK? Ortada bir eşkıya var. Saldırgan. Ne zaman saldıracağı belli değil. Gayri nizamî bütün usulleri tecrübe ediyor. Tabiatıyla Türk milletini müdafaa mecburiyeti içinde olan TSK’de milleti koruma görevini deruhte ediyor. Bundan imtina etmesi varlık sebebine uygun düşmez. Dolayısıyla da TSK’den silâh bırakmasını istemek terörizmin ekmeğini yağlamak anlamı taşır. Terör ne kadar suç ise bunu yapanlar da o kadar suça ortak olmuş olurlar.
 
                 O halde TSK’nin silâh kullanmamasını sağlayacak bir tek unsur kalır ortada. O da eşkıya nadim oluşudur. Teslim oluşudur. Bu durumu davranışlarına intikal ettirmesidir. Bu durumun bütün çıplaklığı ile belirmesidir. Terör faaliyetinin sona erdiği görülür. TSK birimleri hayalî örgüte mi ateş açacak. Saldırgan olmayınca fiilî savunma da ortada olmayacaktır.
 
                Böylece de silâhlar konuşmamış olacaktır Başkası da beklenmemelidir.
 
                 Aksini savunanlar zinhar terörü desteklemiş, teröristlerin moralini beslemiş olacaktır. Denemesi bedava. Bir süre terör sussa; TSK birimleri teröre karşı hangi savunma ameliyesi içinde bulunacaktır. Saldırı yok olunca  fiilî müdafaa da yokolacaktır. İşte silâhlar sustu.
 
                  Yoksa terör saldırısı sürdüğü sürece fiilî savunma var olacaktır. Silâhların bırakılması teröristlerin saldırmazlığına bağlı kalacaktır.
 

                   Aslında terörün mayası kazınmadıkça terör devam edecektir, hayal kurmanın anlamı yok. Terörün bölgedeki ekonomik değer değişmeleri ile ilgisi olmadığı apaçık ortadadır. Dağları altınla yığsanız barajları altın suyu ile doldursanız Bunu markası T.C olduğu sürece terör durmayacaktır. Çünkü terörün başka anlamı var teröristlerce.

  
               TBMM’nin çatısı altında milletvekili olup hazineden maaş alıp terör yanlısı tavır takınmanın izahı olamamalı. Zira Terör örgütünün bölge halkına haksızlık yapılmasına dair adalet temin edilmesi gibi bir maksadı mevcut değil. Bu anlamda Milletvekilliğinin zevalinin kolaylaştırmasının acil temini gereklidir. Millet kesesinden, kasasında nemalananların millet aleyhtarı faaliyetlerden yana tavır koymalarını da izahı mümkün değildir.
    
            İstiklâl mücadelemizde bu tür faaliyet gösterenlerin ortak adı “zararlı cemiyet” idi. Akıbetleri de malum.
( SİLÂHLARIN BIRAKILMASI? başlıklı yazı Şakir Albayrak tarafından 27.09.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.