1 Fırçalar /haiku

Boya fırçası /

Döker üstüne
yiyip içtiklerini
Pasaklı çocuk


Badana fırçası /

Gezinir durur
bir kıllı el duvarda
Biraz hovarda


Diş fırçrsı /

Bir bir dolaşır
ağız dolu dişleri
Dost ziyareti


Elbise fırçası /

Her sabah bir el
sıvazlar sırtımızı
Tozlar içinde


Patron fırçası /

Her sabah bir dil
zehirler emekçiyi
Kaktüs dikeni




Muzaffer Yıldırım

( Fırçalar /haiku başlıklı yazı Muzaffer 45 tarafından 23.09.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.