Heyecan dolu yüreğim buluşma yerine varınca yerinden oynamaya başladı.Sende yazdaki dostlarıma nihayet kavuşmuştuk.
Hepsi sıcak kanlı güler yüzlü insanlardı.onlarla tanıştığım için çok mutluydum.Biraz bahçede oturduktan sonra içeriye geçtik.
Heyecanım yatıştı,hoş sohbet iyice kaynaşmıştık.Çaylar içildi yemekler yendi,şiirler okundu,konuşmalar yapıldı,resimler çekildik.
Şair arkadaşlarımızın kitaplarını aldık.Vaktin nasıl geçtiğini hiç anlamamıştık...
Ayrılık vakti gelmişti,hepimize hüzün kaplamıştı.Bir dahaki toplantıya sözleştik.Buluşma dileklerimizle içimiz buruk ayrıldık.
Sende yazdaki dostlarım sizleri tanıdığım için çok mutluyum.
Herkeze sevgi ve selamlar...
( En Güzel Cumartesi başlıklı yazı Semiha KAÇAR tarafından 9/21/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu