Lirik Esinti
Sacin sacak...
Esen yellerde dilin dolasir . EBEM KUSAKLARI cümle rengine revan sonsuz kainatin dogdugu bir güzel yeryüzü hikayesidir. Kuru üzümlerden salkim sögütlere senin ellerin tüter kokar bir tanem...Saf ve tertemiz pinarlar gibisin de, zamanin sinirsiz yolculugundan gecip giden göc, biraz yanik toprak, biraz yüregi yangin sen emsaline akranlarin fedakar cefakar gencecik gönülü INSANDIR. Dünya hayati gül yüzüne baktiginda senden gayrisi siyah tül, yoksul matem, ören viran bagbahce ve ucsuz bucaksiz bilinmezlere terki diyar zül ziyandir ki…..sihirli aynalarin karanlik yüzüdür der, aglar bir cesmi derya, akar gider bir boz bulanik irmak, tesellisi kavruk yanginlar olan yüregi buruk bulutlarda sizlayarak, mümkünü tükenen kum saatinde cöller yazilar  eglesir avunur.

Seyfi.
( Lirik Esinti başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 7.05.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.