İsrail Terör Örgütü

Abluka yerleşim yerleri, Mescid-i Aksa’da botlarıyla dolaşan siyon köpekler ve Kudüs’ü başkent yaptı, ya sen!

Mescid-i Aksa’da işgal edilmiş dinin;
Ey ümmet seyret sen zulmünü Yahudi’nin.

İsrail terörist bir oluşumdur. Terörün dini ırkı yok sözüne benim itirazım var "dini ve ırkı tek olan bir millet" terör örgütleri üretimi merkezi olup özellikle hassasiyeti Müslüman öldürmek üzerine kurulu olan İsrail. Siz hiç İşid militanlarının İsrail’i rahatsız edecek davranışlarına rastladınız mı? Bunu hüsnüniyetle bakan ferasetli her insan görebilir.

Elbette Israil’de masum Yahudiler için sözümüz yok... Dünyanın ruhunu, yiyeceklerin ve bitkilerin kimyasını bozan savaşların müsebbibi ülke tereddütsüz İsrail merkezli Siyonistlerdir.

"İsrail’in tarihi, aynı zamanda katliamlar tarihidir!
Deir Yasin katliamı, Kibya köyü katliamı, Sabra ve Şatilla katliamları, Cenin mülteci kampı katliamı, Mavi Marmara katliamı ve daha yüzlercesi…
Sivil yolcuları taşıyan uçağı düşürmekten, uluslararası kara sularındaki gemilere baskın düzenlemeye, okul bombalamaktan hastane ve ambulans bombalamaya varıncaya dek İsrail, sicili en bozuk ve en kabarık ülkedir.
Birleşmiş Milletler kararlarını ve uluslararası hukuk kurallarını en çok çiğneyen ülke yine İsrail’dir!"

Hasta kadın çocuk demeden katliam yapan Vampir İsrail ve buna sessiz kalan, sebep olan BM Arap Birliği ve tüm İsrail terör örgütü yandaşları Allah’ın laneti üzerinize olsun!

Midelerine teslim olmuş, açlığın faziletini va’z eden hak ve hakikati hafife alan sözde din kardeşliğinin hasatıdır İsrail terör örgütü.

İsrail devlet değil, dünyanın en büyük terör örgütüdür. Kahpe İsrail terör örgütüne sempati duyan herkes zalimdir.

Müslüman, İnsan kalabilme; bütün kötülüklere karşı dur diyebilmek, risk alabilme erdemidir. Asrımızda maalesef İslâm âlimlerinin çoğunluğu ve İslâm ülkelerinin muktedirlerinin çoğu Siyonistlerle birlikte Kudüs’e çelme takmışlardır; Kudüs yüzüstü yatıyor vesselam.

Haiz olduğum yol kalbimde izdir,
Kudüs bizim ana meselemizdir.

[Micingirt]
_____________________________

Bigane Kalamazsın

İnanıyorsan şayet
Bigane kalamazsın
Zillettir hem musibet
Tarafsız olamazsın

Ne ağaçsın ne otsun
Ne yağmur ne bulutsun
Herkes sözünü tutsun
Secdeyi bulamazsın

Akletsen ve anlasan
Vicdanını dinlesen
Sen Zeynep’sin sen Hasan
Boş vere salamazsın

Hakkını vermelisin
Vahdeti örmelisin
Vampiri görmelisin
Görmezsen bilemezsin

Nereye bu yolculuk
Dinle beni korkuluk
Kan akar oluk oluk
Alından silemezsin

Düşün hayrı ve şerri
O dehşetli mahşeri
Otuz cüzlük eseri
Kalp yoksa alamazsın

Herkes o gün dirilir
Hesap dehşet sorulur
Ve defterler dürülür
İns sesi çalamazsın

Düş müsün rüya mısın
Zillet mi heva mısın
Sevda mı dava mısın
Şuursuz gülemezsin

Siyon beslenir kinden
Hem bilimden hem dinden
Çık nefsinin emrinden
Bigâne kalamazsın

Utandım ben utandım
Yutkundum ve tıkandım
Yaza yaza usandım
Söz kussun kalem yazsın

Ömer Ekinci Micingirt
( Bigane Kalamazsın başlıklı yazı ÖE.Micingirt tarafından 10/18/2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu