Bir düş’ ün çetelesini tutuyorum düştüğüm kadar aşka nazımda saklıdır niyazım ve nasıl da üşüyorum.

Üzengisi ruhun bazen martaval okuyan martılar misali…

Ah, uçuyorum içimde uçuyorum uçurumun dibinde

Salkım söğüt misali ruhumu çırpıyorum

Halı döver gibi

Kaknem insanlardan kalburüstü isyanlarından insanların

Arınıp da içime kapanıyorum.

Misafir bir zümre duyguların tekmili ve aşkla çarpan kalbim nasıl da nüktedan ve günün izini sürüyorum bahşeden nasıl ki Tanrı bunca rahmeti gizinde soluyorum aşkın ve gizem dolu hayatın romanını yazıyorum.

Manidar gülüşler var acılarımın peşi sıra ıssızlığıma çöreklenen.

Ve isyankâr yaftalar kazdığım aşkın mezarında ansızın sirayet eden.

Göğün susmayan tamburu.

Ölü bir ney’ in sesi uzaklardan çağıran.

Gamlı notalarla arınıyor ruhum, dünün beşiğinde tıngır mıngır sallandığım kadar yarınların peşinde soyut resimler çiziyorum ve nasıl ki söz uçuyor yazı kalıyor, telaşla yazıp yaşıyorum.

Bir yasın durağında beklediğim umut otobüsü.

Bir de peşinden koştuğum trenin gizemli yolcusu.

Hengâmesi yitmiyor ömrün ve dinmiyor hüzün bense basireti bağlanmış bir ses ile içime haykırıyorum gezegenin çağrısını.

Nazenin rotam ve naif yüreğim.

Bozguna uğradığım kadar bozuntuya vermediğim değil asla yalan.

Hükmedene duyduğum aşk ve çeperinde özlemin, ihanet ettiğim sadece kendimde tininde saklıyım rahmetin.

Küçümen öyküleri yazıyorum bir bir.

Şiirlerin dalyalara tekabül ettiği.

Bir içim su ise şiir bir bir dikiyorum söküklerini.

Haşmetli rüzgâr, girdabında yaşamın ve maruz kaldığım soğuk, Şubat’ın sesinde saklı isyanı.

Gürleyen göğün yolcusu.

Öğün atladığım günlerin boş tepsisi.

Tepe noktası coşkunun ve ansızın söndüğüm.

Gizli bir çekmece ise umut devasa yalnızlığımı saklıyorum dibine ve saklanıyorum gözümden de sakınıyorum aşkı bazen içine düştüğüm fanusun şeffaflığında ıskaladığım kadar mutluluğu ıslıklanıyorum hüznün dibinde.

Mevsimin gözü yaşlı.

Meali yok artık hiçbir şeyin.

Mecbur kılındığımsa bana tanınan vakti yaşamam gerektiği ve gereken ne ise uzağında olduğum kadar mutluluğun göğsümde cereyan eden ağrısını bir şiirle gidermek adına bir aldatı iken hayallerim nasıl da sönüyor ansızın ve kucağımda yırtık bir kitap telaşla yaklaştığım muğlak sonun çağrısı…

 


( Kucağımda Yırtık Bir Kitap başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 6.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.