Namaz
İnanan insanın zırhı iblisin ve nefsin kötülüklerine karşı kalkan. Giyindiği zaman namaz elbisesini dokunamaz ona şerrin nefesi. Allah'a kulluğun onur madalyası alnımızda beliren secde nişanesi. Eğilirken yücelten, yücelere erdiren, göklerin en zirvesine götüren. Namaz, Allah'a sevdalı bir yüreğin dalgalı denizlerdeki limanı. Müslümanın miracı. Şah damarından yakın olan Allah'a yakınlığın doruk noktası. Beni benden daha çok seven Allah'ımın bana sunduğu takva elbisesi.
Çirkinlik yakışmaz ona, durular abdest suyuyla, kalpte kalkandır kötülüğe takva, Rabden bize hediye.
Allah'ı anmak, her an Onu hatırlamak, O'nunla kötülüklerden uzak durmak en büyük ibadettir biline. Kötülükten alıkoymayan yatıp kalkmalar bie değer değildir Rabbin ilminde.
"Kitaptan sana vahyedileni oku ve insanlara ulaştır. Namazında dikkatli ve devamlı ol, çünkü namaz insanı çirkin işlerden, vahiy ve ona teslim olan akla aykırı her türlü şeyden alıkor. Allah'ı anmak elbette en büyük ibadettir. Allah ne işlerseniz hepsini bilir." Ankebut/45

( Namaz başlıklı yazı SeyitAhmetUzun tarafından 4.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.