İlahi bir rengin solgunluğunda doğdum ve ufkun bitiminde yorgun bir kuşun kanatlarına tutundum.

Tutarsızdım bir ömür ve tutum nedir bilmedim elbet severken ve niyet ederken sonsuzluğa gizlendim izini bilmediğim ne varsa gizinde yaşardım yeşerdim umudun.

Mahal vermişken sevgiye ve mahzenimde sönen ışıklar.

Gecenin karasına aşık ve bulanmışken karanlığa nöbette geçen ömür yettiği kadar yitecekti de sözcüklerim.

Kanaviçeler işlediğim.

Karabasanlardan ter döktüğüm.

Temkinli varlığım ve tecrübesiz olduğum kadar da sakarlığım.

Nemlendi gök kubbe ansızın.

Nam salmıştı madem hüzün.

Meylettiğim yalnızlık ve özgün sevgim, yüreğim kanarken her damla kana bandım sözcükleri nasıl ki aşktı neferi olduğum yolculuğun müsebbibi ve ıskaladım aralıksız mutluluğu ıslıklandım da.

Mevsimlere saklandım ıslandım da yağan rahmeti içime çekerken.

Vecizeler eşlik etti ruhuma.

Ruhumla tamamlandı evren.

Evrende saklı bilinmez ve nice gizem içerlediğim şarkılarsa tüy dikti bense kuş kadar hafif uçtum göğün derinliklerinde.

Ucu bucağı yoktu duygularımın ve addedilen sıfatlar.

Ne körpe ne de kırık kulpu duyguların yetti aş erdiğim sevgi denen iklime.

Kuralsız sevdim.

Kurada çıkan bir sayı gibi tünedim sonsuzluğun ıssızlığına bandım yüreği.

Kimi insan felaket tellağı.

Kimisi hem var hem yok…

Benimse yalanlara tok mizacımla tok sesinde kaderin tosladım aralıksız önüme yığılmış duvarlara.

Bir seyyahtı yüreğim.

Sefasını süremediğim ömrün kayıp küreği.

Bir sandalda geçti önce ömrüm.

Sonra su aldı ruhum.

Ve kaptan köşküne teşrif ettim aslında tesirli bir yürekten sarkan ipe tutunup çıktım geminin güvertesine.

Yalnızlığı güttüm ve hem kaptandım hem miço.

Hem filika idim hem can simidi.

İkaz ettiğim yüreğin sönmek bilmedi feri.

Fettan gölgeler izbelerde oynaşırken saf tuttum saf varlığımla.

Yokluğun ne olduğunu öğrendim ve yalnızlığın isyanında tövbe ettim ve Rabbime yöneldim bir ömür boyu.

Bıçkındı rüzgâr.

İşveli idi mevsim.

Nispet yapanlarla da yoktu işim.

İsmimde saklıydı mutluluk ve diğer ismimde saklıydı gök kubbe ve de ufuk.

Miracı duyguların ve kırık mızrabım ve hınca hınç dolu kalbim.

Aşkı takas ettim hüzünle.

Hüzne sirayet ettim yetim kimliğimle.

Oysaki ben sadece göçmen bir kuştum göç ettiğim duygulardan da yoktu ötesi ve ötemi berimi toplayıp bir baş koydum ki ben Hakkın yoluna…

Maviden turnam.

Yeşilden yeleğim.

Beyazdan alnım.

Aktan ve Haktan yana iken tutkum…

 


( Aktan Ve Haktan Yana İken Tutkum... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 1.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.