Türklük Kimligi Ve Türkiye Sevgisiyle 3

Caz  müziginin Afrika`dan toplanarak ucuz is gücüne dayali yayilmaci-sömürgeci Dünya Paylasim sürec ISGAL ve HEGOMONYA cellatligini her evrede yönü yolu egilimi ve yörüngesi hic degismeyen maksada uygun gelistirdigi ilim, bilim, bulus, teknolojiler sayesinde soygun sömürü adaletsizlik esitsizlik yagma talan korku kaygi sefalet ve yozlasmalari yaygin yerlesik alismis kaniksanmisligin karakteristik özelligi kilarak, erisim alanini hic bir ulasilmadik  yeryüzü parcasi ve insan toplulugu birakmaksizin küresel ölcekli Yeni Dünya Düzeni halinde DIGITAL DIKDATÖRLÜGE dönüsmesi, insaninligi hic bir kural kanun ahlak his duygu  vicdan onur itibar tanimaksizin ESYALASMIS tüketim piyasasi ürünleri arasinda zerre fark gözetmeden pazarlayan Modern Köleciigin herkes adina topyekün yok olusa dair yakilmis agitlari ve ciglik sesleriydi.

 

Ordan, yani calgisiz sessiz ugradiklari baski zulüm tecavüz yokluk sefilliklerle cebellesirken iniiim inim ugultulu sesler halinde iclerini yakan zehrin tesellisini Caz söyleyere avumup disa vuran Afrika kökenli Afro-Amerikali`lar, götürüldükleri her yerde ( kuzey güney Amerika agirlikli ) Blues, Ragitime, Reggea, Folk, Rythm and Blues, Swing, Salsa, Country, Pop,  Disco, Rock, Soul, Heavy Metal, Punk, Funk ve Rap müzik türlerine ana eksenlik ve temel dayanaklik  yapan gelisim evreleri yasanip izlendi. Bu gelisimler sirasinda baslangicta sosyolojik ve toplumsal sorunlarin genis kapsamli INSAN KAYNAGINA ilgisini ve iletisimini kurar iliskilenirken Caz, kullanilan alet ve sinirlari birbirine karisan müzik türleri oraninda Yeni Dünya Düzeni`ne varincaya kadarki soygun sömürü ekseninde endüstri ve teknoloji caginin her seyi bölünmüs parcalara ayirarak kendi kullanim ihtiyacina göre diledigi gibi bozup dagitip bilestiren KIMLIKSIZLiGiN Popüler Kültürünü ve Magazin Medya Marketciligini düzdü donatti.

 

Radyo-Televizyonlarda sadece bir kere calinan bu dev Endüstri, Turizm, Tatil, Moda, Eglence gibi diger dal ve kollarla birlikte Gida Enerji Ulasim Barinma  Demir Celik Betona hakim ayni Patron Tanrilarin soygunu sömürüyü baskiyi korkuyu bencilligi hukuksuzlugu kutsal ve kurumsal hale getiren keyfiyetin kendinden  baska hic bir önceligi olmayan TOLUM ve INSANLIK üstü ilahlasma dürtüsünü sorunlariyla birlikte büyüyen ve parcalanmis toplumsal kimliksizlikte kimsenin kimseyle ilgisi bagi alakasi yakinligi ve paylasimi bulunmayan  paraya gösterise söhretlestirdigi edebiyat sanat ünlüleri gibi Müzik calip söyleyenleri de, kendilerini pazarlayan sektörün bütüne bagli kücük tanrilari olarak etiketleyen ve markasini gösteren  tezgahtaki yerini aldi.

 

Hep DOGAYA GERI DÖNÜS veya INSANLIGIN KÖKENLERINE ÖZLEM`i cekmecesinde bogdugu ve piyasa  dönüm dolasip pazarinda yuttugu insan yiginlarinin beklentisini yüzbinlere varan konser alanlarinda - tipki kaybolduklari hiclikten her seferinde bütün delirmisligini bagirip dagilan Futbol Stadyumlari gibi- insan kalabaliklarinin kendilerini bosaltacak damarlar aradiginin darmadaginik ölü ruhlarini emerek onlarin özenerek tapindiklari ilahlari olmaya sahsina müstakil bencilligin carsi malzemesi yaparlarken, yitirdikleri akil fikir vicdan muhasebesi ve dengesi oraninda kendilerini bastirip susturarak cevapsiz ve sahipsiz her dengesizlige ölümü vekil tayin eden Kokain Eroin  Esrar  gibi ve benzerleri Uyusturucu `ya kendileri kurban gittikleri gibi, imrenip tapinan tüm insanligi da beraberinde sürükleyip bugünlere ve yarinsizliga zehir zikkim ettiler.

 

Hele hele gericilik yobazlik acziyet endise yoksullluk ve yoksunluk zavallisi bagimliliklarla bogusup didisen insan proto tipinde toplum yapisi örgütlemeye dayali cehaletin üfürükcülügün her sekil afyon cerezini rezillik kepazelikte sinir ihtiyat tanimayan kisiliksiz e güvensiz nefret kin fitne fesat kavga bozgun ayrisma kutuplasma  yogunlugu kirli damar beslemesi magazin bagimliliginin akildan bilgiden sorumluluktan ve sorgulamadan morglasmis tüketim piyasi zavalliliginin  dipsiz derinlerinde gömülüp boguldukca saygin huzurlu mutlu dünya yüzü görmemeye  dert sorun bela yigip biriktirmesi icten bile degildir.

 

ANADOLU FOLK veya ROCK diye adlandirilan Fikret Kizilok, Cem Karaca, Baris Manco, Alpay, Selda, Erkin Koray, Ersen,Edip Akbayram ve nice niceleri, kurdugu yagma yikim cenderesinde had hudut sinir dil kültür tarih sanat kimlik köken kisilik tanimayan ve en basta tüm bunlari hedefe koyan Yeni Dünya Düzeni kiyamet asirgalarina karsi söhret basamaklari nereye tirmandirirsa tirmandirsin ve alim satim piyasasi ne büyüklükte erisim ulasima tezgah kurarsa kursun, köklerinden gelen degerlerle özdesligi kendilerine bütün zenginliklerin ve getirilerin önceligine bilip inanip koyduklari her biri hic bir kimlik ve kken arayisi sapkinligina gitmedigi sebebiyle degisen dünya kosullarinda bütün sosyal erozyonlara karsi bagisikligi bilinci direnci saglam, topragindan beslendikleri toplumun dilinde yasadi gönlüne taht kurdu.

 

Cünkü evet cit baslikli kartal gibi Türklerin On Alti yildizli onurlu tarihinde yasadigi dünya ortakliginin doga ve insan sevgisine akli kalbi vicdani bir , ERGENEKON efsanesi ve Asena`si vardi fakat insanligin onuru degeri itibariyla kendilesmis Türkler her dönemin sinirsiz siyasi istismarina acik ne Kartal`di ne de Kurt…

 

Kipcak da bizdik, Hazar da bizdik, Göktürk de bizdik, Oguz da bizdik, Avar da, bizdik, Uygur da bizdik, Hun da bizdik, Pecenek de bizdik… ardimizda biraktigimiz dünyanin dört bir yanini elenmis süzülmüs tarih kadar eski ve sonsuz hatiramizda yildizlasan degerimizle, Türkiye ve Türkiye Cumhuriyeti`dir hepsinden toplam aidiyetin Türklüge özgü özgür yurdumuz ve özgür Kimligimiz.

 

Bu günün kolayca her soygun sömürü bagimlilik soytariligina elvesisli uyusmus ve uygun kurgulanip yapilabilen ekran dokunuslu dürtülerin , her yasam döngüsü dogumdan ölümüne kadar ayarlanmis kaliplar dolasiminda endüstri ürünü olarak dogarak ; tüketim piyasasi sinyallerine göre sekilden sekile bozulup giren insan tipiyle artik maceraperest hevesligi kamcilayan hüzünlü bir nostaljiden ibarettir tüm Dünya soydasligini bir berabere toplayip bütün kilmak.

 

Bu bakimdan sevgili Atatürk`ün Alti Temel Ilke`de binasini kurdugu Türkiye Cumhuriyeti , Pan Islamist veya Pan Türkizm gibi tümden Araplasma`yi yahut hepten hayalperest maceralasmayi günün cagin aydin ilerici akil vicdan sorumluluk bilinc bellek irade özgürlük özgüven ilim bilimiyle okuyup yerinde tespit eden, bize uygun  yerli yerindelikti.

 

Kullanisli yikim yagma tecavüz projeleri icin Oniki Eylül ile hiz kazanarak Bop`lasan uluslararasi ve yerli isbirlikci Ihale, en basta kendilerine her kosulda akil fikir irade algi sorgulama yoksunu ve tapinircasina kökten bagimli yitik kayip kalabaliklarin beklentisini güvenini inancini coskusunu korku karamsarlik gericilik yobazlikmkaranlik kayitsizlik belirsizlik cehalet yokluk yoksulluk kiskacinda gerek takdir gerek tenkit hic bir liyakati olmayan bagimliliklarla kandirip kazziklayarak; Yeni Osmanlicilik veya Türban Takke markaciligini toplumun yapilmis birikmis tüm sorunlarina her yollu maskeler altindan dokuyup islemek, topyekün cikar ortaklarini ayni haydut hainlikte toplayan ittifakla  sökülüp koparilacak olan bütün yikim ganimetinin sürekli ACILIMLARI niteligindedir. Siyaset, medya, mafya, banka, holding, borsa, tarikat gibi ve benzer haksiz hukuksuzlugun güc gösteris ihtisam tefeci talancilari bu ortakligin en basta gelenleridir.

Reklamlar bile „ bu dünya sirketinde , bu bezirgan pazarinda, bu alinir satilir insanlik kimliksizliginde ilk ve son söz senin olmali, kimseden altinda arkasinda ve gerisinde kalmayarak herkesin en üstünde olmalisin „ sartelinden taaa kundaktan cekirdekten is adami veya kadini sinsiligi uyandirip sanki hic kimsenin olmadigi kainata tek basina emredip buyurup mülk ve hükpmranlik sahibi olmanin ASOSYAL ipsiz sapsiz maskara makaralari evirip kivirdigi….

 

Her ne kadar gösterisli korumali ve imrentili valiz salon kostüm bagaj kargo kortej tören dekor bina vesairelerle esikler sokaklar caddeler dolusu carsi cesitlemesi sunsa sergilese de, hak hukuk üretim paylasim akil vicdan bilgi beceri ilim itibar inanc güven irade özgürlük sanat kültür kisilik ve karakter gercekliginde degilse, yolunda olmayanin yolcusu da olunamayacagi gibi, her an her saniye degisen sav söylem idda karar fikir düsünce tutarsizligiyla; hele de güttügü kalabaliklari ve yönettigi toplumu idare ettigi ülke kaderini kendi kimyasiyla her türlü olumsuzluklarla alistirip benzeterek hic bir ilkesi dogrusu dürüstlügü  olmayanin kurgulanmis projeler emrivakiligini en hatasiz ve kusursuz icra etmeyi önemseyip öncelikleyenlerin toplum degerlerini islevsiz iceriksiz ve itibarsiz kilmak disinda ne derdi vardi ne de davasi.

 

Caginin ve toplumunun gerceklerinden uzak despot yönetimlerin belirledigi  kendi keyfiyetine göre hayatin bütün can damarlarini birikmis sorunlar kontenjanina kilitleyerek, cekip sürükleyen ihanetler, ihmallerden medet umunan yoksul yitik yalniz ve yabancilasmis kalabaliklara uygun siyasi profillerle kilitlenip kapanmis hayatin bütün tasiyici kolonlarina ve damarlarina cullanmis cökmüs medya mafya banka borsa tarikat  ve diger unsurlar toplulugu ve gürühu, tedavüle konulan BOP cevrim carkinda ayni rezillik kepazeligin dayatip özendirdigi yoksul sefil kalabaliklara yagmalanip yikilan cöküntüden  ganimet parcasi kapip kacmayi körükler ve kizistirir.

Hic bir ÖZ KAYNAKLI deger kültür dil bilgi bulgu akil fikir aydinlanma gelisim büyüme sanat edebiyat degerleri artirip müjdelemeyen, borcu borcla ceviren intihar kiyametinde devleti milleti kültürü inanci toplumu ülkeyi BABALAR GIBI SATTIGIYLA onurlanip övünen; boynundaki her kukla siparisi ödevinin en sadik hizmetkari olmaya yeminli madalyonlu Bop tahsilatciliginin ihtiyacina göre toplum oyalayip avanaklayan,; Yeni Osmanlicilik ve Türban Takkeci´ligin bütün siyasi figüranlari muhalefetsiz siyasetin ganimet ortagidir.

 

Kültür sanat ilim bilim ilgi saygi sevgi yererde sürünen,; dilde arihte cografyada kimse kimseyi ilgili alakadar etmeyen Magazin kepazesi soytarilasmalarla siddetin küfrün kahrin acinin kederin kayginin endisenin kurup bosalttigi bagimliliklarla dogup beslenip büyüyüp ölen..

 

Oysa kimin neye inanacagi veya kanarya mi bülbül mü sevecegi yigildikca yarinsiz mutsuz geleceksizlik üreten, her afyonlayan tüketim bagimliliin sefili yoksuu gerilimli bunalimli toplumsal bozulus ve cöküslerde zerre kadar önemi yahut önceligi yoktu.

 

Son söz : Bize kadar ve bizden sonraya onurlu  mirasini caginin geregince huzura mutluluga sevgiye saygiya özdes insanlik degerlerimizle ; Oguz da biziz, Karahanli da biziz, Altinordu da biziz, Selcuklu da biziz, Osmanli da biziz, Türkiye Cumhuriyeti de kesintisiz ulaksiz eklemesiz  biz…

Mete de biz, Alparslan da biz, Atilla da biz, Atatürk de yine her dogumda, ebediyete kadar yine biz…! Bunu böylece cümle alem duysun bilsin ögrensin ve bellesin…

 

Seyfi Karaca…….Ocak / 23

( Türklük Kimligi Ve Türkiye Sevgisiyle 3 başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 29.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.