"Ne mübarek bir adam be evliya gibi,derlerdi, sözüne güvenilir,kimsenin etlisine sütlüsüne karışmaz."

Aradan aylar geçti,babasından  üç dört dönüm  tarla ile eski model bir traktör  düştü,önce yürüyüşü değişti insanlarla  konuşurken bile başını yerden kaldırmazken  sanki göklerdeki yıldızları sayarcasına başını yere eğmezdi.Akrabalarınla ve arkadaşlarınla ilişkisini kesti,yolda karşılaşınca  yolunu değiştirip yüz çevirdi.

"Ne güzel bir insan melek gibi,"derlerdi eskiden,sokak hayvanlarına,yaşlılara ve çocuklara yardım edip onları gözetip koruduğunu için.

Evlendi,dünyası değişti,evinden dışarı adımını atmıyor karısının bir dediğini iki etmiyordu.

Genç,dinamik,azimli,becerikli,yenilikçi birisiydi bu yüzden iş yerinde terfi alması  geçikmedi böylece hem maaşı yükseldi hem sorumluluğu arttı,emir alırken emir veren pozisyonuna  geçti.

Bu da hiç iyi olmadı,nefsine kapılıp tüm çalışma arkadaşlarını hor gördü,dediğim dedik çaldığım düdük misali hep doğru bildiklerini dayattı,kimseye acımadı,muhalif olanları  tek tek işten çıkardı.

Parayı görünce,yetki verilince ve evlenince bir insanın kişiliği de karakteri de  değişiyormuş arkadaş...
( Arkadaş başlıklı yazı berberce tarafından 25.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.