Türklük Kimligi Ve Türkiye Sevgisiyle 2

En basta kimlik ve kültür erozyaniyla, dilden duygudan düsünceden sorumluluktan idraktan iradeden haktan huzurdan özgürlükten tepkiden duyarliliktan ve özgüvenden kopmus cürümüs bütün yozlasmalarin kisiye baska secenek birakmadigi; ve asagilayan dislayan kücümseyen yadirgayan hor görüs ve bakislarin zorunlu uyum ve uyusmalari dayatan mecbur muhtaclik cevrim carkinda, asimile olduklari tüketim bagimliliklarinin en seckin begeni denegi, birincisi, mükemmeli, kusursuzu, örnegi,  rol modelcisi ve artiz profili  olma mahkumiyetine dair  hic bir siddet vahset bozgun hinc ahlaksizlik kin nefret hadsizlik hukuksuzluk acimasizlik masraf israf ve egiliminden kacinmayarak birbirini bogan ezen tüketen yarisan  en gösterisli ve baskin korkuyu karanligi sefaleti kaygiyi endiseyi kisiliksizligin ve kimliksizligin toplumsal yagma yikimlarina eksen kaydiriyor devran dönüyor dünya.

 

Borcu verenlerin borca bagimli yasayanlara yagdirip bindirdigi usaklik ajandasi pilan ve projeleriyle buyurup yönlendirdigi BOP ESBASKANLIGI sevk ve idaresiyle, toplumunu her gün degerlerine ilgisiz yitik kayip ve yabancilasan hem kimlikten hem de kültürden  ITIBARSIZLASTIRMA cerrahligi, YENI OSMANLICILIK formatiyla Türban-Takke Siyasi Islamcilik navigasyonundan yikilip yagmalanan herseye iceriksizlestirip itibarsizlastirdigi kayitsiz tepkisiz yozlasmaya bagimli güdümlü  toplumsal cöküntüde  Fethulmetal ajanlik casusluk promosyonuyla patron tanrilarinin kulu ve marabasi BARZANi yahut Pekaka asiret devletlesmesinin gerceklestigi, hep banka borsa medya mafya gibi ve bnzeri soyan sömürenlerin kazandigi,  hep Israil`in kazandigi, hep Yuro-Amerika`nin kazandigi, hep Rusya`nin kazandigi ve hep Cin kapitalist sosyo monologlugunun kazandigi….kurgulanmis projelerin cagrilmis toplantilari sirasinda KARSILIKLI KADEH TOKUSTURARAK boynuna cesaretlendirildigi bütün usaklik dalkavukluk hizmeti nisanesi olarak temsil ettigi toplumun bütün varlik birlik dirlik huzur güven onur deger birikimlerini ülkesi devleti milletiyle beraber en nitelikli istismarciligin ganimet mülkü yapma icraatcisi olarak takilan madalyonun güncellenmis ve evrimlesmis SAYKES -PiKO güncellemesiydi.

 

Neydi Saykes Piko :

 

Artik verdigi borclar kadar ilimde tipta teknolojide  bilimde mimaride sanatta güvenlikte ulasimda iletisimde hizina yetisilmez kesiflerin ve buluslarin uygulayan üreten yapan satan dagitan ana merkezi ve labaratuar sahibi konumuna gelenlerin ayni zamanda ekonomik ve askeri bakimdan kime neyi nasil buyurduysa kurgulanmis projeler kapsaminda sartlarina uygun topumsal bozgunlar, siparis baglantili savaslar,  bölünüp parcalanmasi kacinilmaz yikimlar, kurgulayip buyuranlarin paylasimina en elverisli  haritasal cizimler; en basta pazarini parasini ve gücünü toplamda elde tutanlarn ganimet ihtiyacina ve yayilmaci isgalci ( SÖMÜRGECI ) keyfiyetine göre vaziyet alip eklini buluyordu.

Sirasiyla durmak dinlenmek bilmeyen savaslar silsilesinin her bakimdan kaybedeni olarak yozlasmaya cürümeye cehalete karanliga ve yikimdan yikima sürükleyen kokusmus, hantal, ÜST ZÜMRE ( pasalar, agalar, beyler, esraflar, tüccarlar, ulema, ayan ve diger padisahlik etrafina cökmüs cöreklenmis Devlet Erkani kilikli ve kostümlü dalavereciler ve  dalkavuklar )  yapisinin kendi güc gösteris keyfiyetine göre yüzyillari istismar edip oyaladigi Karlofca`nin artcil devami niteligindeki Pasarofca, Kücük Kaynarca, Ayastefenos ve Berlin Konferans`i ( Kongre )  SAYKES PIKO ile tasarlanarak en son SEVR ile nihai sonucuca vardirildi.

 

Neydi Saykes Piko…?

 

Artik borcu borcla bile ceviremeyen üks giderli dünya ve toplum gercekliginden uzak ice kapanikligin ihmal ve ihanetlerle yikimini cöküsü kaybi sürekli kanamali yüz yillara  yayarak yerine göre kendini bölüp parcalamayi sadece zamana yayarak kendi aralarinda nasil kapisilip paylasilacagina göre her girdigi savaslarin veya mamur mimar yatirimlarinin finansmanligini dahi taraflarin karsitigindan ricaci minnetci duruma düsen OSMANLI`nin üzerinde cetvelle cizilerek kültür kimlik toprak toplum …sahip oldugu herseyin kaderini belirleyip yazgisini yazma mühendisligiydi . Bu mühendislik kapsaminda plan projeye uygun öc kin intikamci bütünden parca koparma isteklisi ajan, piyon, tetikci, katillik ve katiller toplulugu denendi sinandi egitildi ve secildi.

Bugün tarihin tekerrürü olarak Saykes Piko`dan misli misline ve ayni niyet maksatlarla Siyasi Islamcilik Yuro-Amerikan ürün markasinin YENI OSMANLICILIK istismar kontür ve  dekntuyla cagrildigi salnlarda serefine kadeh tokusturuldugu dahi denetimli gözetimli aferinciligin  madalyonu boynunda sallanip sarkan BOP kopyalanip Türkiye Cumhuriyeti yagma yikimlarina ve küresel sömürgeciligin bölgesel siparis savaslarina tasarlanip vadeli vadesiz sürsaltanat limitine tedavül edildi.

Mark Saykes Ingiliz, Georges Piko Fransiz sosyobilimci, siyasi danisman disisleri uzmani, dük, baron, lord, sir… her takim ünvan ve yetkiyle devletlerinin sinirsiz engelsiz bütün mühür ve imkanlarini kullanarak en yüksek rütbeden Osmanli´nin ORTADOGU agirlikli paylasim mirasina iliskin bölme parcalama aralarinda gizlice anlasarak ve uygun yöresel usaklarini ve yikim ekiplerini ayarlayarak yaptiklari gizli anlasmaya Rusya `yi da mutlu memnun edecek paragraflar düzenleyen, Italya`ya ek bir sayfada Saint Jean De Maurienne ganimet nüshasi ekleyip özel mühendisligini yapan kisilerin ismiyle ünlenen tarihi kayittir. Bu kayit, bununla da yetinmeyip katlayarak tüm Osmanli varligini ve mülkünü bölüp parcalayip yikarak SAYKES -PiKO taraflari  aralarinda paylasacak sekilde SEVR halini aldi, ilgili hezimet tekerrürü halinde aydin ileri görüslü sorumlu akil fikir vicdan sorumluluk onur itibar dersi cikarabilenler icn-  ve sorgulayabilen cesarete ve dürüstlüge - tarihe not düstü.

 

Buraya , yani yeniden akla bilime bilgiye sanata kültüre topraga ülkeye insana topluma, daha fazla kaybedecek ne zamanimiz ne imkanimiz ne topragimiz ne enerjimiz var duygusu düsüncesi kararliligi inanci ve duyarliligiyla, karanligin yobazligin dönekligin gammazligin sefaletin yoksullugun yagmanin keyfiyetin gösterisin ve cehaletin kabugunu kirarak ardinda ON ALTI yildizli tarihi gecmisimizin saygin özgün özgür degerli kiymetli mirasini ve onurunu bayraklastiran kimligimiz, kökenimiz, özgürlügümüz, özümüz, sözümüz , bellegimiz, bilincimiz,  inancimiz, birikimimiz, fikrimiz, cömertligimiz, yigitligimiz, mertligimiz ,  kültürümüz,toplumsal hafizamiz, ülke varligimiz ve TÜRKLÜGÜMÜZ`le, sevgili Atatürk sevdasi sevgisinde Türkiye yurdumuzun Türkiye Cumhuriyeti ilkeleridir ölümsüzlüge ve sonsuzluga miras olan aidiyetimiz ve bagimiz.

 

Burdan azip sapip uzaklastikca sürükleyen tüketim bagimliliklarin Ekonomi ve Endüstri cagina kendini bulup tanimlamakta sadece neyi nicin sorusuna dahi cevap veremeyen, en basit hayati gündeliklerini cözümsüz  caresiz acizlik zavallilik sorunlari olarak  yigip biriktirerek, biriken sorunlarini sür saltanatina BOP sermayesi edinenlere YENI OSMANLICILIK veya Türban Takke kimlik kültür istismarciligi yoluyla bagimli güdümlü iradesiz istikrarsizligin ezik yoksun kulu kölesi durumunu sanciyip sürünen, gerek yerli gerek uluslararasi yikim yagma capulculuguna Tüketim piyasasi yarisip kovalar malum gündem.

Insan, BOZULAN kimyasina uygun CARPIK iliskilerin en basina carpik yapilasmali kentler kurup betonlastikca, tiklim tiklim terkettigi TOPRAGA dair hayat bilgeliginin bütün degerlerini hatirdan hafizadan tümüyle silerek; sürükleyip götüren kuru kalabaliklar halinde kara kutusu bir daha asla bulunmayan kayip, kacak, yoksul, yalniz, yitik ve yabancilasmanin künyesi belirsiz adresi bilinmez mezarlik korkuluguna dönüsüyor. ...Böylece de akli fikri vicdani ruhu algisi ilgisi karmakarisik morg mesaisinden kendini markalara ve makinalara kaptirmis degisim dönüsüm baskalasmalarinda ,yasam alannini daralttikca yok eden kendi dahil tüm dünya deger ve güzelliklerinden azip saptigi gibi, canli cansiz ortak yasamin bütün türlerinin de en basta EKOLOJIK DENGESINI mahvediyor. Hasili kelam cümle mevzu mesele bundan ibaret.

 

Seyfi Karaca…….Ocak / 22

( Türklük Kimligi Ve Türkiye Sevgisiyle 2 başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 25.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.