Çiçeği burnundaki genç emeklileri bir telaş sardı şu günlerde,işten ne zaman çıkacaklar ne kadar tazminat alacaklar ne kadar emekli maaşı alacaklar,bankalar ne kadar promosyon verecek vs.

Bir kısmı da çok endişeli tabi,emekli olduktan sonra aynı iş  yerinde devam edebilecekler mi  veya başka  yerlerde iş bulabilecekler mi?

Herkesin bir hayali vardır emekli olduktan sonra örneğin,Hacc'a gitmek,başka bir şehre yerleşmek,çeşitli hobilerini gerçekleşmek gibi.

Eskiden emeklilere"amca"derdik şimdi  "abi"diyoruz,alışması biraz zaman alacak.Emekli amcaların  günleri  ev,cami ve kahvehanede geçerken, emekli abilerin günleri  sinir stres içerisinde iş aramakla geçeceğe benziyor.

Bir emekli abinin hayali:

-Yeni bir sektöre atılacağım hem doğal sermaye,diploma şartı yok,yaş sınırı yok hem mesai saatlerini kendin belirliyorsun,hiyerarşi sistem yok,tam benim istediğim gibi bir iş,aklıma yattı.

-Neymiş bu?
-Hurdacılık...İster kağıt topla ister teneke ister şişe ister plastik ister demir,ayıp değil,suç değil, günah değil...
( Yeni Sektör başlıklı yazı berberce tarafından 23.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.