İşi gücü olmayan,bir kesere  sap olamayan,içki ve sigaradan  ağızları leş gibi kokan,ne karılarına kocalık ne çocuklarına babalık yapamayan, topluluk karşısında iki lafı biraraya  getirip konuşamayanlar,kendilerini hep dev aynasında görenler,kendi doğrularına körü  körüne inananlar gülerken çürük dişleri görünen,her konuda bilgin ve her meselede burnundan kıl aldırmayanlar;din,eğitim, spor ve siyaset alanında ahkam keserler.


Tuhaf bir toplumuzdur,her şeyi bilir ancak sorumluluk almak yerine  suçu başkalarına atar bundan da  zevk duyarız.

Yirmi veya yirmi beş dakika süren kısa yolculuğumuzda,neler neler konuşulmuyor ki otel servisinde.Konuşanların zaten yarıdan fazlası,bu tabiri kullanmak istemesem de, vasıfsız işçiler,birisi emekli.Eskiden "siyaset meydanı"diye proğram vardı televizyonda,bizimkiler ise"siyaset yolculuğu"yapıyorlar şimdi işe gidip gelirken.

Dediler:"Bir iki kelam da sen söyle!"

Şöyle dedim onlara cevaben,sıkılmıştım  sohbetten:

"Benim aklım iki şeye  ermez abi,birincisi,kadın-erkek ilişkisine,ikincisi ise siyasete.Neden mi?
İkisinde de iktidar mücadesi vardır ve menfaat herşeyin  üstündedir."
( Yolculuk başlıklı yazı berberce tarafından 23.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.