Acılarımın örtbas gecelerinden sıyrıldım sevdiğim; senin bende ölebilmek asaletini nihayet bağışladım gecelerime. Geliyorsun, hayalet varlığının perisiz köşkünde, perişan beni görmüyorsun.

Parçalarım etrafa saçıldı, yine yanıldım. Olmazların körebe oynayıp bir beni tuttukları izbelikte çaresizliğime sükut oldu seni hatırlamak.

Sen, başka kolların duacı seferinde; ben, hayaletin vuslata eremeyen gecesinde gölgeme denk getirilen acımasız yokluk içinde...

Her yerdeydin, hiçbir yerliydin; kalbimin evinde mabede varıp şükür duası eden martıların yollarını şaşırıp bende seni sevmenin en Müslüman oldukları hallerindeydin.

Gözyaşlarım şimdi bir ceviz büyüklüğünde.

Mutluluktan ağlamayı öğrendim sanmıştım seninle; yine acı düştü kalbime...

Erdim, muradımın sahte gerçekliğinde sana.

Kayıp ilanı verdim, gönlünün bana varmayışında. Meğer karakollar toplasa da beni, sen orada bana faili meçhul bir serseri...

Ölüm yıl dönümünde rahmetle anacağım seni, söz veriyorum. Gitmek, hiç bu kadar sahici bir ölüm olmamıştı.

Teşekkür ederim; bir an için hep olacaksın sandığım o yaban günlerin adına.

Sevgili hiçim; ellerinin türküsünü başkası seslendirsin. Ben Beste ile güfteyi ayırdım aşk inancımdan; bir daha kalbimi hiçbir şarkının layık olmadığım nakaratında unutmam.

Do re mi fa sol la si karşılaştı ikinci Do ile.

Kalın ve yoksun bir hayalin hayalet ecnebisiydi.

Çıkardık müziğin sen notasından.

Do re mi fa sol la ve ‘si’nin yanına yalan eklendi.

Hiçbir şarkı dürüst çalmayacak bir daha.

Hiçbir şarkı yalansız hatırlatmayacak seni.

Kaz ayakların başkasına dokunan bir gerçek şimdi; kırışık sevgilerin ütülenmesin hiç.

Do re mi fa sol la si yalan; ölmen de ayıp değil artık kalbimde.

Anacağım; yalancı seni...

Pinokyo’nun zaferleri senin olacak.

Cebimdeki sensizliği attım denize; başkalarının olsun. Başka dilde ölümsün; Türkçe sevemem artık seni...

Dilara AKSOY

 

 

( Yalan başlıklı yazı dilara aksoy tarafından 23.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.