Atatürk'ün Tüylerinizi Diken Diken Edecek ve Gururla Okuyacağınız  Az Bilinen 16 Anısından Sadece birkaçının  kopyaladım ve yapıştırdım.

Daha açık söylemem gerekirse; akademik deyimle, İntihal ettim. Keyifle okuyacağınızı biliyorum.

1. ''Sizin kendinize mi itimadınız yok, Türk hanımının faziletine mi?''
Muallimler Ankara'da bir toplantı yapmışlar, bu içtimaya iki-üç muallim hanım da iştirak ederek salonda ayrı bir yere oturmuşlardı.
Muallim hanımların içtimaya gitmelerini hoş görmeyen meclisin sarıklıları Gazi'ye şikayete giderler. Gazi kızarak:
''Kimmiş muallimler cemiyet reisi? 
Çağırın onu! 'der
Mazhar Müfit birkaç dakika sonra içeri girince gürleyen bir sesle ona çıkışır:
''Siz Muallimler içtimada ne yapmışsınız? 
Ne ayıp şey bu?'' 
Mazhar Müfit şaşakalır. 
Gazi'den bu hareket mi beklenirdi? Sarıklılar muzaffer bir beşaretle gülmektedir. Sarıklılar neşe içinde iken, Gazi'nin sesi hep aynı tonda devam eder:
''Olur, şey değil, olur şey değil! 
Mazhar müfit hala ayakta ve hala ne diyeceğini şaşırmış bir halde cevap vermeye çalışır:
''Efendim vallahi...''
''Bırak bırak ben hepsini biliyorum; içtimaya muallime hanımları da çağırdınız. Fakat onları niye ayrı sıralara oturttunuz ? 
Sizin kendinize mi itimadınız yok, Türk hanımlarının faziletine mi? Bir daha öyle ayrılık gayrılık görmeyeyim, anladınız mı?''
                          Gülse Birsel'den yeni proje müjdesi: Kendime küçük bir rol yazabilirim -  Magazin Haberleri - Milliyet


( Kopyala Yapıştır-1 başlıklı yazı Hayal Denizi tarafından 22.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.