Acemi Şoför

       Acemi şoför, herkesi yoruyor. Yarım doktor candan, yarım hoca imandan, yarım şoför hem candan hem maldan eder. Acemilik çekmeden ustalık olmuyor. 
        Bir ilçede ehliyet sınavlarında MEB Görevlisi olarak görev yapıyorum. Birkaç önerim olacak. Özellikle bayanlar otomatik araç ehliyeti almalılar. Tır bile artık otomatik vitesle çalışıyor. Düz vitesi bayanlar zor idare ediyor. 2030’lu yıllarda düz vites pek kullanılmayacak. 
       Sürücü parkurunda yokuşta kalkış ve geri park en sıkıntılı işler. Çocuklarımızı 15 yaşından itibaren trafiğe kapalı alanlarda çalıştıralım. Para, emek ve zaman israfı olmasın. 
       Görevde başıma ilginç olaylar da geldi. Bir bayan, şoför koltuğuna oturdu. Arabayı çalıştırmayı bile bilmiyor. Sürücü adayını bizi çoluk çocuğumuza bağışla diye araçtan uzaklaştırdık. Uygulama sınavından kaldı.
      
( Acemi Şoför başlıklı yazı Ferhadi tarafından 21.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.