Bize dünden duyurum yapılmıştı zaten bugün saat  tam üçte,konferans salonunda personel eğlencesinin  yapılacağına dair tabi eğlence deyince koşa koşa gidenler oldu zaten mesai saatinin bitmesine bir saat vardı,onu da  orada harcayacaklardı.Sabahtan beri,"tansiyonum çıktı çok hastayım çok halsizim"diyen emeklisini bekleyen elli sekiz yaşındaki abla  ise düşmanından kaçan asker misali dört nala,benden önce salona gidiverdi oysa romatizma hastalığı vardı.

Bu tip etkinliklerde pastahane departmanına büyük işler düşer,hummalı çalışma vardı,hepsinin elllerine sağlık;pastalar,kekler ve kurabiyeler tadılmaya değerdi.

Ekonomik  şartlar bizim sosyal hayatımızı en derinden etkileyen olgular bütünüdür.Eskiden personel geceleri düzenlenir ve çekilişler  yapılırdı ve çekilişlerde;buzdolabı,televizyon,ütü,çeyrek altın,dikiş makinası gibi  sürprizler kullanıcılarını sevindirirdi.Elbette bu birbirinden güzel hediyeler artık geride kaldı,çünkü bunların her biri servet niteliğinde artık.

 Toplantı salonunu tıklım tıklım dolduran seyircelere kısa bir konuşma yaptı personel müdürü ve çekilişlerin yapılacağını söyleyip herkese bol şanslar ve eğlenceler dileyerek kürsüden indi.

Her şey  güzeldi ancak çekilişler usulsüzdü ve bu konuda çok şikayetler var:
1. Dört-on iki vardiyasında çalışanların büyük bir kısmı katılamadı hatta kimilerinin bundan  haberi bile yoktu.

2. İki veya üç sefer çekiliş yapanlar oldu ve bunların önlemleri alınabilirdi yani bir sefer veya iki sefer seçim hakkı olsaydı,bu haksızlık  ortadan kaldırılabilirdi.

3.Böylece bir kişi iki farklı  hediyeye ulaşırken  diğerleri boynunu büküp  olup bitenleri seyretmekle  yetinmezdi.


Bana ne mi çıktı,son model bir araba 😊.Yarın ki  yapacağım ilk iş notere gidip  tastikletmek olacak,insanlık hali belli mi olur,belki "yanlışlık oldu"deyip vazgeçerler.

Ben kim,araba kim,tabiki şaka yaptım...

"Teşekkür ederiz," yazıyordu kalın harflerle  zarfın içindeki  uzun ince bir kağıtta,ben de içimden "rica ederim,"diyerek  salonu terkettim elimdeki kağıtları bütün hıncımla buruşturup çöpe atarak.

( Usulsüz Çekiliş başlıklı yazı berberce tarafından 18.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.