Ülke olarak  hepimizin  başı sağ olsun,yalvarmak yakarmak nafile,ardından günlerce yas da tutsak,aylarca  bayrakları yarıya da indirsek,çoluk çocuk demeden herbirimiz  siyahlara da bürünsek,feryatlarımız dağları taşları delse de,gözyaşlarımız bir ırmağı doldurup  taşsa da,yeryüzünde canlı cansız ne varsa hüzne boğulsa da nafile...

"Hüküm Allah'ın diyeceksiniz,bu kadar üzülmeye değmez."
"Nice  peygamberler nice sultanlar nice  padişahlar nice evliyalar-veliler nice alimler gelip geçti bu kervandan."diyeceksiniz.
"Ölüm haktır,zalimler için cehenmem ceza değil ödüldür ,"diyeceksiniz.
"Ölüm sadece bir  yoldur,köprüdür;başka bir alemin başlangıcıdır,"diyeceksiniz.
"Ölü  sadece toprağa  konulan  değildir,yaşarken de ölen fakat farkına varılmayan bir olgudur,"diyeceksiniz ama  ben yine teselli olmayacağım.

Korkmayın,ne ünlü bir iş adamı öldü ne ünlü sanatçı ne de futbolcu,hepsine hayırlı,sağlıklı günler dilerim.

"İnsanlığımız" öldü,daha ne olsun, onu bizler öldürdük hem de acımasızca.

Analı-kızlı sabahın ilk ışıklarında  canlı  yayın açıp  pijamalarıyla  yatak odasında dans edip yorum ve beğeni meraklısı utanmazlar...

Baba ile oğulun kadeh tokuşturup  yaşama isyan edercesine  küfreden  dengesizler...

Karısının  veya sevgilisinin  uygunsuz fotograflarını ve videosunu çekip satan namussuzlar...

Sevgilisinin sevgilisi olduğunu öğrenen gence"bütün kadınlar aynıdır  sadece isimleri değişir kimine 'sultan'derler kimine  'kahpe' dedirten aşk mağdurları...

Neler,neler,bunları saymakla bitmez.

Başka bir ilde adamın biri araba ilanı vermiş ve 3 saat sonra 20 bin daha artırmış,insaf be arkadaş ya,gözünüzü toprak doyursun,döviz ve motoroin fiyatları hemen hemen değişmezken sen kafana göre nasıl fiyatı artırıyorsun?

Biz müslüman ülkesi değilmiydik ve bununla övünmez miydik, hani nerede  müslümanlık,insanlık,vicdan...

Yakın bir arkadaşıma,ev sahibi gelip oğlunu evlendireceğini bu yüzden  evden çıkmaları ister ama 1000 lira olan ev kirasını ise 4000 yapar.Neyse arkadaş,o evden çıkar başka bir mahalleye  taşınır ve aradan  üç dört ay  geçince "kiralık"ilanını okur o çıktığı evin penceresinde,çok şaşırır,hemen ilanın altındaki telefon numarasını arar,eski ev sahibi onu tanıyamaz tabi,kiranın ne kadar olduğunu sorduğunda ise şu cevabı alır:

"Evi oğluma devrettim eğer ciddi düşünüyorsanız  görüşelim,kirası 9000 tl."

Asgari ücretle geçinen milyonlarca  işçimiz sokakta mı kalacak yoksa parklara çadır mı kuracak?

Dedim ya başımız sağ olsun,bu millet nasıl bu hale geldi veya getirildi aklım almıyor.
( Başımız Sağolsun başlıklı yazı berberce tarafından 17.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.