Deniz Gözlü Yabancıya 1 ,

Kim bilir içinden geçenleri , kim bilir içten hislerini ? Günler geçerken bıraktığın bir takım izlerle yaşamanın anlamını sen bile bilemezsin. Sana güzel bir şeyler yazabilmek için çokça kelimeye ihtiyacım yok. Sadece sevdim ve bunu hissettirmek istedim . Kelimeler konuştukça anlamını yitirir zaten sen sessizliğimden anla sana karşı hissettiklerimi. Bilmesem içimden geçenleri derdim ki bir insan başka bir insanı böyle sever mi ? Bunun cevabını bildiğim için şanslı mıyım emin değilim. Hislerimin senin içine değemedikten sonra , senin duygularına dokunamadıktan sonra. Sonra diyorum ki olsun sen güzel sevmeyi güzelce sevebilmeyi başardın , bu yetmez mi ? Kimi kandırıyorum ! Sanki bazen öyle anlar oluyor ki burnunun direği sızladığı anda içine işleyen o garip özlem hissiyatını . Tamam diyorsun bu kadarı yeterli sevebilmek için seni. Sahi seni sevmek için bir nedene hiç gereksinimim olmadı ki . Öyle bir andı ki seni sevdiğim zaman gözlerimin parlamasından ses tonuma kadar içim içime sığmıyordu , hep böyle bir şey mümkün mü diye düşünürdüm. Kalbinin hızlı hızlı çarpması , yaptığın her işi gülümseye gülümseye yapmayı , içinde gerçekten uçuşan kelebekler… Mümkünmüş .

Ve ben o mümkünlük ile bir başıma kaldım , senin varlığında bile. İnce düşünceler , ince hareketler… Sen benden daha çok heyecanlıydın , daha çok gözlerinin içi gülüyordu , ses tonun bile gülümsüyordu. Gördüm , duydum. Bilmesem derim ki böyle bir şey hiç olmadı. O bakışlar , o susuşlar , o ses tonu gülüşleri… Sözlerin yalandı diyelim , hareketlerin yalandı diyelim… Peki ya gözlerin… Oysa insanın gözleri yalan söyler mi ? Ben şimdi bunu nasıl kabulleneyim ?

Senin ellerini değil kalbini tutmak istiyorum. Seni israf etmeyeceğimi de biliyorum. Ve belki bilmediğim birçok şey var ama bildiklerim benim için yeterli. Bir şeyler havada asılı kalınca , belirsiz olunca insan kendisine bile tutunamıyor .Yine de seni güzel bir yere kalbime koydum ve bana bir kalbim olduğunu hatırlattığın için teşekkür ederim .Gönlüne kadar sarılasım var ama sen yine de sıkı giyin , üşütme.

                                                                                                                                                   -HİÇ KİMSE

( Deniz Gözlü Yabancıya başlıklı yazı Mavisiyahh tarafından 10.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.