Mesele Zaman Mıydı ?



Şimdi bu resmin anlamını kim bilir ? Senden ve benden başka.

Şimdi bu hissin tınılarını kim duyabilir ? Benim ağzımdan çıkıp sana gelmedikten sonra.

Şimdi bu notun anlamını kim bilir ? O konuşmaları bilen bizden başka.

Zamanı yaşarken öyle yavaş ilerliyordu ki özellikle hüzün anlarında. Bir saat bir gün gibi geliyordu. Aynı zaman içinde günler geçerken hisler geçmiyordu. Zaman güzellikleri çabucak tüketirken elde avuçta sadece sevgimiz , hislerimiz kalıyordu. Muhatabı karşında olmadıktan sonra içinde tuttuğun sevginin bir önemi var mıydı ki ? Seni sen mi yapıyordu seni senden mi ediyordu belirsiz. Günü bir şekilde geçiriyor insan peki ya gece olup da kendiyle bir başa kalınca nasıl baş etsin insan ? İçini yakan onca duyguyla… Her yaşanılan ilk andan mı ibaret ? Birini sevip de başka hedeflerin varken bir arada tüm hayatı yürütebilmek varken onu bir kenara bırakıp yoluna devam edebilmek gerçekten mümkün mü ? Sanırım öyle yoksa bir var gibi olup bir yok gibi olmak kim ister ki birinin hayatında.


Toz pembe baktığımdan değil de dünyaya tüm gerçekliğiyle birlikte kabul edip birini hayatıma alabilirdim. Eğitim , iş , sınavlar ve daha birçok hayat faktörü içerisinde çaba sarf ederken birini sevip hayatımda ona da güzelce yer verebilirdim. Her şeyi bir arada yürütebilirdim. Bazen biri kötü giderdi bazen çoğu kötü giderdi ki seküler hayatta her şey üst üste gelirdi ama yine de her şeye rağmen sevdiğim insanı sevmeye devam ederdim , onun varlığını bizim varlığımızı bilerek iyi hissederdim. Ne kadar kötü şey olursa olsun ne kadar her şey üzerime gelirse gelsin başımı sevdiğim insanın omzuna koyup dinlenebilir sonra da devam edebilirimdim her şeye. Para , mevki , sınavlar , eğitim , iş vs… hepsi geçici şeyler ama yanında olan insan seninle her daim olacak kişi. Onu yok sayıp hayatına devam ettiğinde bunları bahane edip günün , ayın , yılın sonunda her hedefine ulaştıktan sonra geriye dönüp bakmayacağına emin olmak gerekir.


İnsanların sevgisini dünyadaki cehennemleriymiş gibi hissettirmeyin. Karşınızdaki insanların fikrini almadan kendinizce  kararlar alıp sonra onları uygulamak için insanların hayatlarını çekilmez bir hale getirmeyin. Yanınızda şartlar ne olursa olsun duran insanları madem bıraktınız umarım hedeflerinize ulaşırsınız ki o insanları bıraktığınıza değmiş bir şeyler yapabilmiş olun. Aksi halde sadece onlara değil sizin bir arada olabilme halinize de yazık etmiş oluyorsunuz. Sevmek yerine , bir şeyleri beraber aşabilmek yerine yok olan o güzel ve belki de gerçek hislerle bıraktığınız o insanların sevgisine yazık ettikten sonra -o kişiyi belki sevmediğinizden bilinmez – belki bir gün gerçekten siz birini seveceksiniz ama o kişi sizi sevmeyecek. İşte o zaman dikkat edin de pişman olmayın. Mesele zaman değildir hiçbir zaman. İnsanları hayatınıza alırken de o durumlar içerisindesiniz sevme düşünceniz yoksa kendinizi sevdirmeyin . İnsanlara onları seviyormuş gibi davranıp yarı yolda bırakmayın.

( Mesele Zaman Mıydı ? başlıklı yazı Mavisiyahh tarafından 7.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.