Bana asla yalan söyleme anne ! Bana doğruları söyle ki  neler başarabileceğimi, kendi gerçeklerimi görebileyim.  Başarılarımı, azmimi takdir et ama  başarısızlığa düşeceğim bir noktada oyunu bana verip beni mutlu (!) etme. O an yaşadığım mutluluk, tek başıma kalacağım bir oyunun ortasında beni yalnız ve çaresiz hissettirebilir.  Başarısızlığı senin yanında da tadayım ki nasıl baş edeceğimi öğrenebileyim. 
Beni asla kandırma anne! Gerçekleştiremeyeceğin sözler verme. Alacağını söylediğin ama almadığın oyuncak yada ayıracağını söylediğin ama ayırmadığın zaman seninle aramızdan oyuncaktan da zamandan da daha kıymetli bir şeyin kopmasına sebep olabilir.
Bana asla seni bir daha sevmem bak deme! Beni sana olan sevgimle korkutma. Öyle bir sevgisizliğin ihtimali nasıl kendimi  koşulsuz, sabırla ve merhametle seven bir annenin kollarında hissettirir? Ben hayatı yeni yeni öğreniyorum. Hırçın , isyankar çekilmez olabilirim.  Bunları seni üzmek için değil kendimi, hayatı ve sınırları keşfetmek için yapıyorum. 
Anne, benim sana ihtiyacım var! Koşulsuz sevgine ve merhametine...
( Bana Asla Yalan Söyleme Anne başlıklı yazı düşünen tarafından 24.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.