Herkese iyi geceler.
     Malum son günlerde bir promosyon furyası geçip gidiyor.Emekliler almak için banka banka geziyor. Ben de katıldım o kervana.Herkes gitti ya bankasından aldı ya da verilen parayı beğenmedi başka bankaya taşıdı maaş hesabını.Ama benimki öyle olmadı.

     Hani derler ya işi rast gitmeyenler,benim boynuzlarım var tosuyor başkalarına diye.Hah işte benimki 
aynen öyle oldu.Maaş aldığım bankaya gittim.Başka arkadaşlarım almiş git sende al deyince yani.Sıra fişi aldım bekledim.Yarım saat filan geçti bana sıra gelinceye kadar.Neyse.Sıra bana gelince kalktım görevliye yaklaştım.
    -Promosyon almak istiyorum.Arkadaşlarım almış,ben de almak istiyorum.
     Personel açtı hesabımı inceledi arada da bana bakıyor.
    -Size promosyon filan yok dedi.
    -Niye?Benim ne özelliğim var da verilmiyor dedim.
    Adam bilgisayar ekranına baktı,baktı.
    -Yok işte dedi.Siz listede değilsiniz.Kampanya da adınız yok.
    Her zaman oldukça sakin bir insanımdır ama öfkelenince de kimseyi tanımam.O an ne yapacağımı kendim bile kestiremem yani.
    -Bana bakın dedim.Beş altı tane arkadaşım bu bankadan promosyonlarını almışlar,bana gelince mi liste oluyor,kampanya oluyor.
    Ben kızınca adam da kızdı o da küstahlaştı.
    -Yok dedim işte.Size para filan yok!!!
     Bakıştık.birbirimizi tarttık bakışlarımızla.
     Tartışmayı daha fazla büyütmek istemedim.Çıkıp gittim bankadan.
    Arkadaşların yanına geldim.Anlattım yaşananları.Güldüler bana,hem de kahkahalarla.
    -Seni keklemişler dedi hepsi de.Hepimiz aldık işte.Kimisi mobil bankacılıktan hesabına yatan parayı gösterdi,kimi de ay sonunda hesabıma geçecek dedi.
     O gün günlerden Cumaydı ve mesai saati çoktan geçmişti.Yani kısacası bankaya geri dönemedim hesap sormaya.
    Aradan hafta sonu geldi geçti.Pazartesi oldu.Ne yapayım nasıl davranayım diye düşünürken aklıma bankanın müşteri hizmetleri geldi. Açtım telefonu anlattım olanları.Sanki bankadaki memurla sözleşmişler gibi o da aynı sözleri söylemesin mi bana?Ne dedimse ne dinledi ne de bir şey söyledi.
    İyi o zaman dedim.Madem sizin banka bana promosyon vermiyor,çıkıyorum bankanızdan.Hesabımı başka bankaya aktaracağım.
   -Nasıl istersen öyle yap dedi bayan.Telefonu kapattı.
    Ben de o gün öyleden sonra gittim bankaya promosyon borcumu kapattım.140 tl.filan tuttu.Kredi kartı borcumu kapattım. Otomatik talimat verdiğim faturalarımı geri çektim.
    -Hesabı başka bankaya taşıyacaksınız galiba dedi arsız arsız memur.
     Evet dedim.Madem ki siz vermiyorsunuz ben de başka bankaya gittim.Hesabını bize aktar veririz dediler.
     Neyse bankayla tüm ilişkimi kestim,borçlarımı ödedim.Çıkıp gittim bankadan.
     Tüm bunlar on gün önce oldu.
      Bugün ise tanımadığım bir numara ısrarla arıyor beni.Belki beş altı kez aradı.Kim ki bu arayan numara diye açtım telefonu.Ayrıldığım bankanın genel müdürlüğünden bir bayan arıyor.Kendisini tanıttı.Bankamızdan hesabınızı kapatmışsınız bir de kredi kartınızı kapatmışsınız.Sebebi nedir,bir sorun mu var diye sordu.
     Ben de tüm olayları anlattım.Bayan tekrar tekrar özür diledi onlar adına.Bari kredi kartınızı kapatmayın burada açık görünüyor dedi.Olmaz dedim.Şubedeki   memurunuz sakın kullanmayın dedi bana dedim.
    Kadın temelli dellendi. Tüm bu söylediklerinizi ilgili yerlere anlatacağım.Zaten görüşmelerimiz kayıt altına alınıyor dedi.
   -Valla ne altına alırsanız alın,olaylar öyle oldu dedim ve kapattım.
   

candan
10.Eylül.2022
cumartesi-saat 00.04
izmir
  
( Promosyon Hesabı başlıklı yazı candan tarafından 10.09.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.