KÜLTÜR VE EDEBİYAT

 DERGİSİ ÇIKTI

 

Ahmet AYAZ

Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 8 Mart 2022

………………………………………..

         

       Kilis Şairler ve Yazarlar Dayanışma Derneğinin yayın organı olan,” Kilis Kültür ve Edebiyat Dergisi” çıktı. Maşallah yıldırım hızı ile okurlarına ulaştı. Ben buradan hayırlı ve uğurlu olsun diyorum. Ayrıca emeği geçenlere ve  dergimize uzun ömürler diliyorum.

     Sahibi ve Yazı İşleri Müdürü Mustafa Alpaydın, Yayın Kurulu Uğur Elhan, Mustafa Alpaydın, İrfan Yılmaz Aksoy, Hasan Bitken. İletişim Mustafa Alpaydın 0542 683 3042 Baskı Kent Ofset Tesisleri. Bilgisayar Tasarım ve Dizgi Mustafa Sağ.

       Dergide Kilisli Muallim Rifat Bilge ile Prof. Dr. Alaeddin Yavaşça’nın resimleri kapak yapılmış. Kuşe kağıda basılmış iç kapak ve dış kapak dolu dolu.  24 sayfadan oluşan okumayı değer bir dergidir.

       Kilis Kültür ve Edebiyat Dergisi baştan sona okumayı değer ürünlerle bezenmiştir. Buraya ürün seçiminde basbayağı zorlandım. Mustafa Alpaydın’ın Kilis Haneklerini alacaktım, çok uzun olduğundan dolayı alamadım. Şimdi çok değerli dostum Uğur kepekci’nin “Kilis Serhat Diyarım” adlı güzellemesini  sizler ile paylaşıyorum.

 

KİLİS  SERHAT D İYARIM

 

Sende şehit kanı var sana nasıl kıyarım

Yan gözüyle bakanın elbet gözün oyarım

Dün olduğu gibide bugün aziz sayarım

Başı belalım benim Kilis serhat diyarım

Toprağın cennet gibi kokun misk’ü amberdir

Senin için can veren gerçek vatanperverdir

Bağrında yetişenler her biri bir cevherdir

Başı belalım benim Kilis serhat diyarım.

Birkaç kişi dışında sahip çıkan olmadı

Her yer yabancı doldu yerli kimse kalmadı

Ama yine de sende açan güller solmadı

Başı belalım benim Kilis serhat diyarım

7 Aralık günü senin kurtuluş günün

Dünyalara ulaştı kahramanlıkta ünün

Şehit ve gazileri unutmayın düşünün

Başı belalım benim Kilis serhat diyarım.

Gördüğü manzaraya nazarı  feryat eder,

Gece gündüz düşünür kaplar beni bir keder

Dilerim şehrimizden kara bulutlar gider

Başı belalım benim Kilis serhat diyarım.

Uğur Kepekçi

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                        

 

 


( Kilis Kültür Ve Edebiyat Dergisi Çıktı başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 8.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.