Sevgili Edebiyat evi dostlarım


Kalemdaşlarım:


Uzun bir süre  yazılarıma  ara vermek zorunda kaldım.. coranadan korkarken adını başlarda telaffuz  bile edemediğim şimdilerde bu hastalıkla epey yol aldıktan sonra söyleye bildiğim  kansere yakalandım.. zorlu bir sınavdan geçtim ışın tedavisi ameliyat derken şu anda kemoterapi almaktayım..ilaçlar beni sersemletse de  bu gün uzun bir zamandan sonra pc nin başına oturdum ...

Burada yazmış olduklarıma tıkladıktan sonra beni hayata bağlayan yazmayı ve okumayı  ne kadar özlediğimi hatırladım... bu süreçte pek halim canım olmadı yazmaya  ama gerçekten kelimeleri onlarla dans etmeyi çok ama çok özledim...bundan sonra ara ara olsa da aranızda olmak yazdıklarınızı hastalığım elverdiği sürece okumak bazen eskilerden bazen de yeni yazılarımla listeyi zorlamak hatta arada yıldızlı olmak bana iyi gelecek... tekrar hepinize merhaba diyorum.... 

ve her zaman olduğu gibi imla kuralarını zorlayarak yazdıklarımla silgisizce yanınızdayım...


Sevgilerimle


silgisizce

( Sevgili Edebiyat Evi Dostlarına başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 22.01.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.