Dünden bu güne ne mi değişti?

Bunu bilmek ve bir bir insanların ön görülerine göre belirlemek imkânsız en azından benim açımdan dile getirmem gerekirse…

Bunu ifa etmem olanaksız çünkü değişen hayat ve toplum şartlarında bireysel olarak yaşadığım özel ve ailevi sıkıntıları ifşa edecek halim yok ama söylemem gerekirse: bazı sorunları tek başıma aşmanın zor olduğunu göz ardı edemeyeceğim bir gerçek.

Bu bağlamda ben sadece kırık da olsa bir dala birilerine tutunmaktı elimden geldiğince sevdiğim, saydığım, güven duyduğum insanlardan medet ummak lakin…

İster istemez canını sıktım insanların.

Elimde olmadan hırçınlaştım çünkü çözüm getiremediğim için yardım taleplerim de reddedildi ve bir şekilde rencide edildim ve bu da işin içinden çıkmama ket vurdu.

Dostluğun nişanesi.

Dostluğun esintisi.

Dost yardımı iken esirgenen ve ben açıkça dertlerimi dile getiremezken…

Bu yazımın hiçbir edebi kaygısı yok.

Bir özür mahiyetinde de değil çünkü özür dileyecek bir şey yaptığıma ihtimal vermiyorum ve…

Hayatın yükü ağırlaştıkça ve insan çaresiz kaldıkça sıkıntı da ivme kazanırken…

Bir başıma çok şey aştım çocukluğumdan bu yana ve bunları dolaylı şekilde dile getirdim yansıttık yazdıklarımda.

Yaşım kaç olursa olsun öğrenci kimliğimle aranızda olduğum için içtenlikle söylemeliyim ki…

Belki de olgunluğa tam erişemedim çocuksu yanımla bazen dobra bazen gizemli bazen sitemkâr ama iyi niyetimden kimse şüphe etmemeli etse bile yanlış.

Yanlış yapmak da olası.

Doğru bildiğimi savunurken ve düşerken dibe elimi uzatıp da birilerini kavramak birilerinden yardım medet ummak.

Hatalıyım.

Hatalıymışım da.

Çünkü her şeyi herkese net şekilde açıklayamazken ve bana yöneltilen tepki/tepkisizliği de anlamlandıramazken…

Çözmem gereken çok şey var bir de eşlik eden baş dönmem.

Hassasiyet ve içtenlik ve artan stres ve kaygı düzeyi ve ne yazık ki dünyanın git gide daha da acımasız bir hale ve yere dönüştüğü gerçeğini göz ardı edemeyeceğim.

Sadece önüme baktığımı kimse yadsıyamaz.

Önüme bakarken takılan çelmeleri de ben ve Allah yadsıyamaz.

Dünden bu güne değişen şeyler ve değişen insanlar ve eklenen sıkıntılar…

Edebi kaygı taşımadığımı söylesem de her kaleme aldığımı illa ki edebiyatın ışığında yazmaya özen gösterdiğim koca bir gerçek.

Ve ben yoluma artık sadece edebi kaygıyla devam edeceğim.

Dostluk ve dostane yorumlar elbet yapıcı mahiyette önem arz eden.

Az olsun dostum öz olsun ve candan olsun…

Sonsuz saygımla…


( Dünden Bu Güne Ne Mi Değişti... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 18.01.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.