YENİ SENEMİZ 2022 HOŞ GELDİN!
365 GÜNÜN İSLAM ALEMİNE MÜBAREK OLSUN! 

2022'de dünyayı değişmiş görmek istersen, önce sendeki seni, yani bendeki beni değiştir dedim kendime, rabbine sığın, yüreğine inan, kendine güven, sevginle büyü, sevdiklerine sarıl, insanlar değişirse dünya değişir, güzellikler çoğalır, herşey daha da çok güzelleşir.

Tüm insanlığın kalbi sevgiyle merhametle dolsun, kötülükler son bulsun, her kalp iyiliği bulsun, Allah için sevsin yaratılanı, herkesle sevgisini bölüşsün, iyilikler, güzellikler yaşatsın istiyorum.

Bir insanın, bir insana hediyesi ne olursa olsun, bu hediye kalpten sevgisine sararak birlikte vermezse ne kadar değeri olur o hediyenin. Kalpteki çıkarsız sevgi ile verilen, maddiyat ile değeri ölçülemeyen en büyük hediyedir sevgi anlayana.

Huzurlu insan, kendine güvenen hal ve hareketleriyle etrafına güven veren saygı sevgi gösterendir. Bizleri yoktan var ederek yaratan rabbimizin izniyle annemizden doğarak geldiğimiz, gelip de binlerce sınavdan geçtiğimiz, üç günlük dünya tabiriyle içinde kısa bir ömür sürdüğümüz, hiç bir canlının baki olamadığı ölümlü dünyada, ''mutlu olan insanlar; Ayağa kalkıp istedikleri koşulları arayan, bulmak için çabalayan insanlardır.''

2022 yeni takvim yılımız cümlemize hayırlı uğurlu olsun sağlıkla dolu günler getirsin hepimize, bütün hastalıklar son bulsun rabbimin şafi adıyla şifa dolsun tüm bedenlere diyorum, rabbimden diliyorum...

1 OCAK 2022
Mlk Tryk


( Yeni Senemiz 2022 Hoş Geldin! 365 Günün İslam Alemine Mübarek Olsun! başlıklı yazı Kalb-i Hazan tarafından 1.01.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.