Akıyor kirlenmiş su

Burun almıyor koku!

Kalb bilmiyor dese Hû

Yön şaşar vicdan oku…


Çıkmıyor şer izi yu

Kalbe yerleşir kuşku

Sarıyor tembel uyku

Gel diye ömrün sonu!


Vatan illa ki vatan

Huzur bulsun sen sev ki

Toprak altında yatan…


Vatanını sevmek imandandır demiş sevgili peygamberim.  

O sevginin yangınlarını yaşatırken kül olup savrulmamak

Düşmanını iyi tanımak… 

Bu vatana tek bir çivi bile çakan olsa hayırla yad etmek…

Düşmanını ise unutmamak… 

Ne yaptığına şahit… Câlût’un karşısında Davut olmak.!


…/Yakın tarihin her döneminde düşmanımız ve onun uşakları tarafından oynanan oyunlara, kurgulara ve senaryolara artık kanmamak!


Hangi gelişmiş ülke 40 yıl boyunca terör örgütü ile çarpışır, ona karşı milyarca dolar silah alıp ekonomisi bu uğurda harcar ki? Hadi paradan geçtim, ne çok şehit verilir, ne çok engelli gazi olur. Allah onlardan razı olsun inşallah… Kim bizim refahımızı ve gelişmişliğimizi istemez ve kaynaklarımızı kurutur? Bu ülkede hain kimdir gizleniyor, ancak bilinecektir de…  Biz bu vatan düşmanlarını yok etmedikçe, onları yok etmek için harcanan para oldukça nasıl bir gelişmiş ülke olabiliriz ki? Bizi bu uğurda engelleyen ve yetim hakkını yok eden bu kişiler ve sempatizanlarına nasıl duyarsız olabiliriz ki…  


Vatanını sevenler kişisel çıkar güdenlere, güç kazanmak isteyen ideolojiye taraf olamazlar.  Bu ülkeden başka ülkesi olmayan bizlerin vatanına sahip çıkması ve vatan hainlerinin alışılagelmiş metodlarla kurguladıkları kirli oyunlarını bozmak her vatanseverin ideali olmalıdır.


Hangi görüşten, dinden ve ırktan olursa olsun bu vatanın refahına hizmet eden ve gelişmişliği için çalışanlara sözüm yok. Ancak ülkemi sevmeyenler, gitsinler sevdikleri ülkede yaşasınlar. Bu kişiler mülteci olsun diye yarışan milletler, acaba neden başka milletin insanını mülteci almazlar, botlarını batırırlar ki? Acaba Kıbrıs’ta ki Türklere neden çifte vatandaşlık verir ki İngilizler?  Neden kırmızı bültenle aranırken bize düşmanlık eden vatan hainleri teslim edilmez ki? Hepsinin altında yatan, vatanıma göz diken milletlerin uşağı olmalarıdır. Bu yüzden koruyorlar. Hala vatanımın içerisinde ve dışında böyleleri yaşıyorlar ve kimliklerini de saklıyorlar maalesef…  


Düşman uyumuyor. Dost gibi yüzümüze gülüyor, arkamızdan ne kötülükler kurguluyorlar kim bilir. Ülkesini seven insanların, bu ülkenin gerçek halkını da sevmeleri, ön yargılarını yok etmeleri, kardeşliği yaymaları gerekir. Bu yüzden komşuluk, sokakta selamlaşma, aramızda ki yardımlaşma yaygınlaşmalıdır. Birbirimizi tanırsak aramıza kötülüğü  kim sokabilir ve ayrışmayı kim sağlayabilir ki? 


Vatanını sev ki, bozulmuş ve pis kokan önümüzde ki akıntı temizlensin. Biz en iyisine layığız ve inanın çok güçlü bir ülkeyiz. Bize karşı düşmanlık yapanlar nice milletleri darmadağın ettiler ve biz ise hala dimdik ayaktayız çok şükür. Allah düşmanlarımıza fırsat vermesin inşallah. Asla esir olmamış milletime gaflet, körlük ve sağırlık vermesin… Her zamankinden çok uyanık olma zamanına tanık yaşıyoruz.


Saffet Kuramaz    

( Güzide Vatanımın İnsanı Her Refaha Layıktır başlıklı yazı safdeha tarafından 22.12.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.