Site  kuralları  Madde  3-kişilere ya da kurumlara gerçek dışı suçlamalarda bulunan, edebiyat dışı kalem kavgası yaratan, sitemizin huzurunu tehdit eden yazılar  silinecektir.

Site  kuralları  Açıklamalar  bölümü  Madde  9- Herhangi bir site yöneticisi ve seçki kurulu  açık  aleni olarak teşhir edilecek şekilde eleştirilemez , hiç bir şekilde haklarında hakarete varan sözler söylenemez , yapmış olduğu yorumlar ve uyarılar silinemez,tahrik edici  bir şekilde seçimleri eleştirilemez ,site ile ilgili yapmış olduğu ikaz ve uyarılar yerine getirilmelidir. Editör ve seçki kurulu hakkında yapılacak şikayetler yönetime bildirilir.

 Maddeleri  uyarınca  yazınız sitenin  editörü olarak tarafımdan  silinmiştir.

Seçimlerle  ve  seçki  ile  ya  da  sitedeki  herhangi  bir  şair/yazar  ile  sorununuz varsa  durumu  site  yönetimine iletmeniz  ve  bundan  böyle  bu  tür  davranışlar  içinde  bulunmamanız temennilerimle  selam  ve  saygılar. 

Site  editörü  Sami Biberoğulları

( Saatine Sirasina Göre Guguk Muguk başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 18.12.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.