Kuyruk bayağı uzundu, ben diyeyim iki yüz siz deyin iki yüz elli araba önümde sıradaydı... O çok uluslu meşhur petrol şirketinin benzin istasyonunun önündeydik... Uzak gözlüklerimi taktım hemen, mazot fiyatı 6.90 ya da 95 gibi gözüküyordu... Çok mutluydum, gece 24.00 den sonra zam gelecekti ve ben bir depoda ne kadar kâra geçecektim...


Çok yavaş ilerliyordu kuyruk. Sekiz on araba yakıt almıştı ki fiyat tablosu birden değişiverdi. Olamaz dedim içimden. Bütün zamlar gece 24.00 ten sonra gelirdi, ne oldu birden böyle... Bir anda elli kuruş giriverdi bir depoda nereden baksan yirmi otuz lira kazık yedik...


Ya sabır çekip, başka çekilecek bir şey varsa onu da çekecektim... Elli kuruş zamlıda olsa bu gün o yakıtı, o mazotu alıp arabama, evimin yolunu tutacaktım. Paramda yoksa cebimde kredi kartım vardı, olmadı kart ile alırdım...


En iyisi sırayı bir şekilde dağıtmak, aklıma gelen dahiyane fikir bu şimdilik. Ama nasıl yapmalı? Kaçııııın bomba yerleştirmişler, çok yakınlarda, patladı, patlayacak, diye bağırsam, herkes çil yavrusu gibi dağılırdı... Olmadı ben koronalıyım hemi de Omicronluyum, diye yaygara koparsam ve de herkesi öpmeye kalksam, yine hızla dağılırlar mı? Dağıldılar mı ben de hemen yakıtımı alırdım.


Kuyruk çok yavaş ilerlese de bir şekilde yaklaşıyorduk yakıt alımına... Kararım kesindi buradan bu gün, bu gece mazotumu almadan gitmeyecektim. Bir on beş araba daha ilerlemişti ki tınnnnnn, zil sesi, yakıta bir 28 kuruş daha zam gelmişti... Buradan dönüş olmaz artık ''İnadım inat ...ıçım iki kanat.'' modunda o yakıt alınacak isterse on dakika da bir zam gelsin. Her dakkada gelemez ki.


Ah ulan ahhhhh! Şu petrolü yetecek kadar bir bulsak o zaman ne havalar atardık komşularımıza... Arabada oturmaktan da insanın mabadı karıncalanıyor o da çok kötü bir durum, bilenler bilir... Hızlı ilerlemeye başladı kuyruk. Altı tane pompa var, ben bu benzini, mazotu, artık neyse alır, kârı da cebime koyarım. Sonrada bir hafta arabayı çıkarmam, depomda ful dolu kalır.


Önümde iki araba var. Budur işte budur. Ahaaaaa tam bana geldi sıra 58 kuruş daha zam geldi, olsun. Onlar şampiyon olur biz de zampiyon oluruz... Ver abi oradan zamlı mazotu... Fulle ağabeyim şu depoyu... Neeeee bitti mi mazot da benzin de... Hay aksi, tam da alıyordum, zamlı mamlı da olsa mazotu... En iyisi sıcak havalarda bisiklet ile gideyim işe, soğuklarda da otostop çekerim, çıkar vicdanlı biri de alır beni, atar iş yerine...

( Tamda Alıyordum başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 14.12.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.