Oy ki oy! Benim gibi 14 tane kredi kartınız olursa haliyle şifrelerini de aklınızda tutmanız zor oluyor. Zor oluyor olmasına da hepsinin şifresi de farklı olmak zorunda, bir çaldırdık mı ya da düşürdük mü cüzdanı vallahi çözerler zibidi hırsızlar ...


On dört tane kredi kartının da şifresi akılda zor tutulur ya! En iyisi kendime has bir yöntem geliştirmem, bulmam lazım. Tarihe biraz merakımız var, oradan yürüyelim bakalım. Zırt Bank'ın şifresi İkinci Abdülhamit'in tahta çıktığı yıl olsun, olabilir yani... Onu hallettik, geride daha on üç tane kart var. Dur bakalım bir şeyler bulacağız...


Pırt Bank var bir de... Onun şifresini de Preveze Deniz Savaşı ve Zaferinin tarihi yapalım o zaman unutmayız sanırsam. Vay beeee! Ne çok severdim Ortaokul da ve Lise de tarih derslerini... Bak oğlum nasıl faydası oldu sana bu derslerin...


İki tanesi gitti, geride kaldı on iki tane banka ve o banka kartlarının şifresi... TTRS Bank var bir de, dur bakalım, ona hangi şifreyi bulalım. Hmmmmmm! Hah buldum onu da Cennet Mekan Fatih Sultan Mehmet Hanın tahta çıktığı tarih yapalım... Bitmiyor ki arkadaş bu banka kartları... Eeeee bu kadar çok banka müdürü arkadaşın olursa, o kadarda çok banka kartın olur tabi ki...


Ha bir de bak unuttuk Hipermiper Bank dan limitsiz kredi kartın vardı... Dur ona da bir şifre bulalım. O da Türk Milli Futbol Takımının ilk milli maça çıktığı sene olsun. İyi de hep de bu şifreler ile gitmeyeceğiz, haliyle zaman zaman değiştireceğiz bu şifreleri... O f ki of! İşin yoksa al bir tarih kitabı yine şifre araştır...


Sırım bank var onu da es geçmeyelim yoksa küser bize... Onun tarihini de Basketbol Milli Takımımızın ilk galibiyetini aldığı senenin rakamları yapalım. Nasıl ama bende ki akıllar, kimseler öğrenemez billahi şifrelerimizi...


Bu şifreyi kaldıracaklarmış ileride öyle duyumlar alıyoruz. Parmak izi ya da göz izi diye de bir şey varmış... İnşallah böyle bir şey olurda ben de tarih kitaplarını karıştırmaktan kurtulurum... Kimselere söylemem kredi kartlarımın şifrelerini billahi söylemem...

( Kredi Kartlarımın Şifreleri başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 29.11.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.