Anne ben öğrencilerimi çok seviyorum!
Hepsi birbirinden tatlı, hepsi birbirinden hanımefendi ve hepsi birbirinden beyefendi.
Yerin göğün sahibinden tek dua ve niyazım, yaradan nasip etsin onlara her daim gülmeyi.
Onlar benim hak ile batılı, güzel ile çirkini birbirinden ayıran sevda sürmeli gözlerimin mahareti,
ve onlar benim en büyük dilek ve arzum onların en kısa zamanda hayırlı ve güzel makamlara gelmesidir.

Anne ben öğrencilerimi çok seviyorum!
Öğrencilerim çok zeki, çok çalışkan ve hepsi sorumluluğunu çok iyi bilen, fikri güzel, gönlü güzel insanlar.
Yüzlerce kez, binlerce kez uzak olsun onlardan, görünen görünmeyen her türlü kaza ve belalar!
Onların başarılı ve muvaffak olmaları için elimden gelen her türlü gayret ve çabayı sarf ediyorum,
Onlar yaşadıkça sararıp solmasın gönül tarlalarında gölgesi pür gür asırlık çınar ağaçlar.

Anne ben öğrencilerimi çok seviyorum!
Ben,onlarla hayatı daha çok seviyor, alnı açık, başı dik geziyor ve derinden nefes alıp veriyorum.
Onların hayran olduğum varlığını, yüzlerce, binlerce şiirlerimin ana fikri, mukaddimesi yapıyorum.
Size namus şeref sözü veriyorum ben görevimin başında oldukça onlar benim velinimetim olacaklar!
Onların sıkıntı ve kederlerini, gam ve kasvetlerini işin kolayına kaçmadan seve seve paylaşıyorum.

Anne ben öğrencilerimi çok seviyorum!
Otuz yedi yıllık hocayım onlarsız bir hayat düşünmedim ve bu emanet canım tenimde oldukça da düşünmeyeceğim.
Bir babanın kızını ve bir babanın oğlunu sevdiği gibi onları Allah'ın izni ve keremiyle sevmeye devam edeceğim
Kısa bir süre zaman zarfı içinde onları görmediğimde, özlem duygularım kabardıkça kabarıyor,
Son nefesime kadar onlara her konuda aşk ve şevke yardımcı olacağım.

Anne ben öğrencilerimi çok seviyorum!
Öğrencilerim, benim tutan ellerim, gören gözlerim, uzağımı yakın, yakınımı uzak eden ayaklarımdır.
Onlar, yazın Temmuzunda yanan yüreğimin hararetini dindiren, dişleri zangır zangır titreten, buz gibi suyumdur.
Hayatımın hiçbir anlamı olmaz onlar olmazsa,
Ve onlar beni dört elle hayata bağlayan, şipşirin uykularımın anlatılmakla bitiremediğim, en 
güzel hülyalarımdır.

Anne ben öğrencilerimi çok seviyorum!
Öğrencilerim, soframdaki helal taamlarımın, damaktan geçmeyen tadı ve lezzetidir.
Beni ben yapan ve beni ayakta tutan, fikri güzel, gönlü güzel insanların, nazarındaki şeref ve izzetidir.
Bazıları vefasız ve içten pazarlıklı olsalar bile.
Onlar, benim yerin göğün sahibi olan Allah'a en ihlaslı şükrüm canı gönülden dua ve niyazımlarımdır.

Anne ben öğrencilerimi çok seviyorum!
Dört yıl sonra emekli olduğumda, onlar olmazsa ben nasıl yaşar ben nasıl mutlu olurum.
Öğrencilerim, benim yaşama gayem, insanları topluma kazandırma arzu ve emelim, neşe ve sürurum.
Bana kalsa son nefesimi dahi öğrencilerimin içinde vermek isterim,
Onların bu üç günlük fani dünya hayatındaki önemli makamları, benim tarifi imkansız onur ve gururumdur.
25-29/ Kasım/ 2021

( Anne Ben Öğrencilerimi Çok Seviyorum başlıklı yazı sadeceo tarafından 29.11.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.